|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۲۹۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

 شیوه های مراقبت از پوست و برطرف کردن لک، تیرگی، جوش و از این دست موضوعات در دنیای امروز، همگام با سایر علوم پیشرفت فوق العاده ای کرده است. روش های مذکور، همیشه هم پیچیده نیستند. گاهی یک پزشک حاذق با تجربه و توانایی بالای خود می تواند رازهای زیبا ماندن را به بهترین شکل ممکن به مراجعین خود منتقل کند.
 
دکتر مرضیه سلطانی، درمورد زمینه های کاری خود و برخی جزئیاتی که درمورد زیبایی برای بانوان جذابیت دارد، توضیحاتی مفیدی داده است.

لطفا خود را معرفی کنید واینکه در چه زمینه ای فعالیت دارید.
 
دکتر مرضیه سلطانی، پزشک هستم و بیشتر در زمینه پوست وزیبایی فعالیت دارم.
 
بیشتر چه نوع فعالیتهایی در زمینه بیماری های پوستی و نیز زیبایی انجام می دهید؟
 به عنوان مثال درمان انواع جوشها آکنه و لک وتیرگیهای پوست، درمورد جوانسازی پوست انواع روشها مثل تزریق بوتاکس و ژل وروشهایی مثل میکرونیدلینگ هایفو لیفت میکرودرمابرژن و... انجام می شود و علاوه بر درمان بیماریها در زمینه جوانسازی و زیبایی پوست نیز فعالیت دارم.
 
در مورد میکروگرم ابرژن توضیح می دهید؟
در روش میکروگرم ابرژن کل پوست درمعرض تماس با پودر اکسید آلومینیم که بی ضرر هم هست قرار میگیرد که این پودر با داشتن کریستال های ریزباعث میشود که پوست ساییده شده وبافت های مرده از بین رفته و باعث لایه برداری وپیلینگ و همچنین ترمیم پوست می شود.



 در مورد میکرونیدلینگ؟
میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین روشهای جوانسازی پوست است،در این روش غیرتهاجمی به کمک سوزنهای ریزسوراخ های ریز وسطحی در پوست ایجاد میشود ودر‌واقع باعث تحریک کلاژن سازی میشود ودررفع چین وچروک، از بین بردن جای اسکار،زخم‌،جای جوش، سوختگی ودرمان لک های پوستی، بستن منافذبازبسیار موثر هست

 هایفو چطور؟ این روش چگونه عمل می کند؟
درمورد هایفو در واقع این دستگاه انرژی صوتی را به زیر پوست می فرستد و این امواج به سه لایه سطحی ودرم ولایه نازکی از بافت همبندکه روی عضله قرار گرفته (جراحان در طی جراحی لیفت آنرا سفت میکنند) نفوذ کرده و اثرات گرمایی خود را اعمال میکند،انرژی حرارتی باگرم‌ ومنقبض کردن این بافتها،باعث سفت شدن پوست و ساخت کلاژن جدید میگرددونهایتا لیفت وسفتی پوست را بدنبال‌دارد

آیا شما تزریق بوتاکس نیز انجام می دهید؟ بوتاکس دقیقا چیست و چگونه در پوست اثر می گذارد؟
در واقع بوتاکس سم ضعیف شده باکتری کلستریدیوم بوتولینوم است. کاربرد شایع آن در صاف کردن چین و چروک پیشانی و دور چشم است. تاثیر بوتاکس ناشی از بلاک عصبی است. یعنی در محل اتصال عضله به عصب می نشیند و مانع از اثر نورو ترانسمیتره استیل کولین می شود و به دنبال آن مانع منقیض شدن عضله می شود.

 فوایدمزوتراپی چیست؟
خستگی، استرس، درمعرض آفتاب بودن باعث ایجادلک و تیرگی پوست میشود، مزوتراپی میتواند‌گزینه ی خوبی برای این لک ها و شفافیت و درخشندگی پوست شود.

موارداستفاده Rf چیست؟
جوانسازی پوست، کلاژن سازی پوست، بیشترکردن فعالیت سلولها، جلوگیری و رفع افتادگی پوست و شفافیت و سفت شدن پوست

در مورد لیزر و رفع موهای زائد هم توضیح دهید
لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدارترین روشهای رفع موهای زائد هست که باعث خلاص شدن از سالن های اپیلاسیون، تیغ،مومک،موبر و دستگاه اپیلیدی و موهای زیر پوستی می شود،نور لیزرباحرارت دادن وسوزاندن موی تیره باعث آسیب از بین بردن فولیکول مو می شود.
 
بعد از لیزر چه مراقبتهای نیاز است؟
 استفاده از کیسه های یخ در صورت درد و التهاب
محافظت از نور خورشید با استفاده از کرمهای ضد آفتاب
پرهیز از استفاده کردن لوازم آرایش،سونا و آب گرم یک تا دو روز بعد از لیزر
و همچنین استفاده از یک مرطوب کننده مناسب


لازم به ذکر است هموطنان عزیز می توانند با مراجعه به آدرس زیر جهت برطرف شدن مشکلات پوستی خود اقدام کنند.

آدرس مطب:

نارمک،میدان نبوت،خیابان جانبازان شرقی،خیابان مصطفوی،پلاک ۷واحد ۱۰ طبقه دوم دکتر سلطانی

تلفن: 77954428
o9190291505
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین