کد خبر: ۲۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
دبیرکل شورای انقلابی جنبش فتح روز شنبه گفت که رژیم صهیونیستی تهدید کرده که اگر عملیات فلسطینی ها علیه اسراییلی ها متوقف نشود، به رام الله حمله خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری النشره، 'امین مقبول' دبیر کل شورای انقلابی جنبش فتح در یک گفتگوی مطبوعاتی افزود: 'جان کری' وزیر خارجه آمریکا به 'محمود عباس' رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اطلاع داد که اسراییل تهدید کرده که اگر فلسطینی ها همچنان به حملات خود علیه اهداف این رژیم در کرانه باختری ادامه دهند، به رام الله پایتخت تشکیلات خودگردان حمله می کند.

وی افزود: طرف اسراییلی تشکیلات خودگردان را مسوول کامل عملیات های اخیر در شهر قدس می داند.

به دنبال حملات و سرکوب های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، تنش در کرانه باختری و فلسطین اشغالی شدت یافته است.

'عبدالرحمن الشلودی' مبارز فلسطینی در پاسخ به جنایت های وحشیانه صهیونیست ها 3 هفته پیش در عملیاتی چند صهیونیست را زیر گرفت که در پی آن یک صهیونیست کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین 'عدی' و 'غسان ابوجمل' 2 مبارز فلسطینی نیز سه شنبه گذشته در پاسخ به حملات شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی و فلسطینان های ساکن بیت المقدس و همچنین در پاسخ به شهادت 'یوسف الرمونی' به صهیونیسیت های تندرو حمله کرده و 5 نفر از آنها را به هلاکت رساند و حدود 13 نفر دیگر را نیز زخمی کردند و در این عملیات خود آن ها نیز به شهادت رسیدند.

فلسطینی ها چنین اقدام هایی را پاسخی طبیعی به زورگویی ها و جنایت های رژیم صهیونیستی و همچنین شهرک نشینان صهیونیست در حق مردم فلسطین و مقدسات اسلامی و حمله به بیت المقدس و محروم کردن فلسطینی ها از ورود به مسجد الاقصی می دانند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین