|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۲۹۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
گروه صنعتی ایران خودرو خود را ملزم به اجرای تعهدات به مشتریان می داند و برهمین اساس شرکت مشترک این خودروساز با پژو (ایکاپ) بعد از ترک پژو از پای ننشست و با پیگیری برای تامین قطعات تولید 2008، تمامی تعهدات خود را برمبنای زمان ثبت نام مشتریان در برنامه فروش سراسری اجرا کرد.
 مدیرعامل شرکت ایکاپ از اتمام تعهدات معوق مانده محصول پژو 2008 خبر داد.

به گزارش ایکوپرس؛ محمد حق پناهی گفت: به دلیل اعمال تحریم های ناعادلانه و ترک همکاری شریک فرانسوی (پژو) با ایران خودرو،‌ تعدادی از خودروهای پژو2008 به مشتریان تحویل نشده بود که با پیگیری و تلاش فراوان در تامین قطعات کسری،‌ تمامی خودروهای ثبت نامی تولید و تحویل مشتریان شد.

وی ضمن پوزش از مشتریان به دلیل تاخیر در تحویل خودروها گفت:‌ علیرغم تمام مشکلات ایجاد شده ناشی از ترک  طرف فرانسوی، موفق شدیم تعداد 16 هزار تعهد ایجاد شده برای این محصول را اجرا کنیم.

مدیرعامل ایکاپ یادآور شد: گروه صنعتی ایران خودرو خود را ملزم به اجرای تعهدات به مشتریان می داند و برهمین اساس شرکت مشترک این خودروساز با پژو (ایکاپ) بعد از ترک پژو از پای ننشست و با پیگیری برای تامین قطعات تولید 2008، تمامی تعهدات خود را برمبنای زمان ثبت نام مشتریان در برنامه فروش سراسری اجرا کرد.

گفتنی است،‌ تولید 2008 محصول مشترک ایران خودرو و شرکت پژو با وجود سرمایه گذاری صورت گرفته طرفین در راه‌اندازی خط تولید، به دلیل وضع تحریم‌های ظالمانه و ترک شرکت پژو با چالش هایی  اساسی مواجه شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین