|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۵
کد خبر: ۲۹۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
به منظور پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان در سال جاری تولید و عرضه خودروهای راناپلاس، سورن پلاس، سمند سال، 207 پاناروما و دنا پلاس اتوماتیک در دستور کار این خودروساز قرار دارد.
 مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید فرمانده نیروی هوا فضای سپاه از این خودروساز، پروژ‌ه‌های جهش فن‌آورانه در حوزه‌های طراحی و توسعه محصول، قوای محرکه و بومی سازی قطعات را تشریح کرد.

به گزارش ایکوپرس؛ فرشاد مقیمی گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید خودروی کم مصرف، در بهمن ماه سال جاری از خودرویی در کلاس A با قابلیت پیمایش با موتور کم مصرف رونمایی خواهیم کرد.

وی افزود: در سال گذشته نقشه راه توسعه قوای محرکه ایران خودرو تا سال 1407 تدوین و به تصویب هیات مدیره رسیده و یکی از موارد مورد توجه در آن، نقشه راه موتور های کم مصرف بوده است.

مقیمی با اشاره به فعالیت های ایران خودرو در زمینه توسعه قوای محرکه خاطرنشان کرد: نخستین خودروی رانا  مجهز به گیربکس شش دنده دستی با تکیه بر دانش فنی ایرانی در شهریور ماه سال جاری  تولید می شود و با نصب این گیربکس مصرف سوخت نسبت به گیربکس‌های پنج دنده  کاهش می‌یابد.

وی تاکید کرد: نقشه راه بومی سازی فن‌آوری تولید گیربکس‌های دستی و اتوماتیک شش دنده با هدف کاهش وابستگی، بهیه سازی مصرف سوخت و پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان در دی ماه گذشته تدوین شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به نهضت داخلی سازی قطعات با فن‌آوری بالا، تصریح کرد: با همکاری شرکت‌های قطعه ساز و دانش بنیان و ظرفیت های موجود در صنایع دفاعی، 150 میلیون یورو کاهش ارزربری قطعات  درسال جاری هدف گذاری شده و برای تداوم این امر بسته های تشویقی برای سازندگان در نظر گرفته شده است .

وی خاطرنشان کرد: به منظور پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان در سال جاری تولید و عرضه خودروهای راناپلاس، سورن پلاس، سمند سال، 207 پاناروما و دنا پلاس اتوماتیک در دستور کار این خودروساز قرار دارد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: طراحی و توسعه و بومی سازی پلتفرم مطابق اهداف استراتژیک و نقشه راه توسعه محصولات، طراحی و توسعه پلتفرم برق و الکترونیک و توسعه محصولات هیبریدی و برقی با توجه به زیرساخت های کشور از جمله برنامه های توسعه ای این خودروساز است .

مقیمی ، مهم‌ترین زمینه های  پیشنهادی همکاری  ایران خودرو با هوا  فضای سپاه پاسداران  را در زمینه های موتورهای کم مصرف، توسعه گیربکس، برقی سازی محصولات و کاهش وزن خودرو عنوان کرد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین