|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۴
کد خبر: ۲۹۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
محصولات دیگر ما "رفرکتومتر" آزمایشگاهی و "کانداکتیویتی متر اینلاین" است که به بازار ارائه شده است و همه این محصولات هم با استقبال خوبی از طرف صنایع، کارخانجات، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مواجه شد. دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دانشگاه گیلان، دو شرکت لبنی کشور و غیره از جمله این متقاضیان هستند.

 محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با طراحی و ساخت ابزار دقیق برای کاربرد در صنایع موفق به صادرات آنها به چهار کشور شدند.

به گزارش ایسنا، ‌وهاب سلگی، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق، الکترونیک و اپتوالکترونیک با هدف ارتقاء، بومی‌سازی را از زمینه‌های تحقیقاتی این شرکت نام برد و گفت: این شرکت دانش‌بنیانی با ۲۲ کارشناس خود توانسته در حوزه تولید تجهیزات اندازه‌گیری صنعتی و آزمایشگاهی و ابزار دقیق بخش بزرگی از نیاز صنایع کشور را مرتفع کند.

وی خاطر نشان کرد: "رفرکتومتر اینلاین" از جمله محصولات این شرکت است که در سال ۹۲ پس از سه سال تلاش در عرصه طراحی و بهینه‌سازی توسط تیم‌های مختلف الکترونیک، مکانیک و اپتیک به بازار عرضه شد. رفرکتومتر رومیزی (آزمایشگاهی ) و پرتابل برای اندازه‌گیری بریکس و ضریب شکست به کار می‌رود.

سلگی با اشاره به کاربردی شدن این دستگاه در صنایع مختلف کشور، اظهار کرد: محصولات دیگر ما "رفرکتومتر" آزمایشگاهی و "کانداکتیویتی متر اینلاین" است که به بازار ارائه شده است و  همه این محصولات هم با استقبال خوبی از طرف صنایع، کارخانجات، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مواجه شد. دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دانشگاه گیلان، دو شرکت لبنی کشور و غیره از جمله این متقاضیان هستند.

وی کاربرد دستگاه کانداکتیویتی متر رومیزی (آزمایشگاهی ) را برای اندازه گیری هدایت الکتریکی مایعات دانست و ادامه داد: این دستگاه برای اندازه‌گیری پارامترهای پنج‌گانه سدیم، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و باریم و فلومتر الکترومغناطیسی در مایعات است.

بر اساس اعلام معاونت علمی، محصولات این شرکت دانش‌بنیان به کشورهای افغانستان، ترکیه، رومانی و کانادا صادر شده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین