|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۶
کد خبر: ۲۹۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
مهدی، ولی پور سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر در ا‌ین باره گفت: ساعت ۲۲:۵۰ امشب در پی خروج قطار همدان ـ. مشهد از ریل حوالی ۱۰ کیلومتری پرند (استان تهران) دو تیم ارزیاب هلال احمر اعزام و تاکنون از ۴۵ مسافر این قطار، ۵ نفر آسیب‌دیده و سرپایی مداوا شدند.

در پی خروج قطار از ریل در پرند، از ۴۵ مسا‌فر این قطار، ۵ نفرآسیب دیدند. محل خروج قطار در جاده قدیم پرند ـ. زیر پل رودخانه شور بوده که ۴۵ مسافر و ۱۵ خدمه داشته است که یکی از واگن‌ها از خط خارج و دو واگن واژگون شده است.

در پی خروج قطار از ریل در پرند، از ۴۵ مسا‌فر این قطار، ۵ نفرآسیب دیدند.

به گزارش تسنیم، مهدی، ولی پور سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر در ا‌ین باره گفت: ساعت ۲۲:۵۰ امشب در پی خروج قطار همدان ـ. مشهد از ریل حوالی ۱۰ کیلومتری پرند (استان تهران) دو تیم ارزیاب هلال احمر اعزام و تاکنون از ۴۵ مسافر این قطار، ۵ نفر آسیب‌دیده و سرپایی مداوا شدند.

وی افزود: در حال حاضر تیم‌های عملیاتی هلال احمر با ۱۵ نجاتگر در منطقه حادثه حضور دارند و یک قطار از شرکت راه آهن جهت انتقال مسافرین به تهران اعزام شده است.

محل خروج قطار در جاده قدیم پرند ـ. زیر پل رودخانه شور بوده که ۴۵ مسافر و ۱۵ خدمه داشته است که یکی از واگن‌ها از خط خارج و دو واگن واژگون شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین