|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۲۹۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
من از قانون کار خوشم می‌آید چون به نفع طبقه کارگر است اما در این قانون کار ما هیچ تشویقی برای سرمایه‌گذار جهت ایجاد کاری که کارگربر باشد، نداریم و هرکس می‌خواهد کاری شروع کند می‌رود می‌گردد که ببیند چطور می‌توان آن کار را با کارگر کمتری انجام داد.
یک فعال اقتصادی و سیاسی گفت: من از قانون کار خوشم می‌آید چون به نفع طبقه کارگر است اما در این قانون کار ما هیچ تشویقی برای سرمایه‌گذار جهت ایجاد کاری که کارگربر باشد، نداریم.

به گزارش ایسنا، محسن رفیق‌دوست در دیدار سیاسیون با رییس‌ جمهور با بیان این‌که «رشد نقدینگی فقط با هدایت سرمایه به سمت تولید قابل کنترل است»، اظهار کرد: برای تحقق شعار جهش تولید که مورد تأکید رهبری است باید آسان‌گیری افزایش پیدا کند. امروز کارگروه‌هایی در دولت هست که سرمایه‌گذار را در میانه راه پشیمان می‌کند.

وی افزود: من از قانون کار خوشم می‌آید چون به نفع طبقه کارگر است اما در این قانون کار ما هیچ تشویقی برای سرمایه‌گذار جهت ایجاد کاری که کارگربر باشد، نداریم و هرکس می‌خواهد کاری شروع کند می‌رود می‌گردد که ببیند چطور می‌توان آن کار را با کارگر کمتری انجام داد.

این فعال اقتصادی ادامه داد: در حالی که با حفظ همه آن محسناتی که قانون کار برای حمایت از کارگر دارد، می‌توان این نقاطی ضعف را هم برطرف کرد.

رفیق‌دوست در پایان گفت: موانع تولید را بردارید که همین موضوع راه‌حل همه مشکلات کشور اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین