|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷
کد خبر: ۲۹۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جای شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش را در این روز قدس خالی خواهیم کرد.

مجید انصاری در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با اهمیت زنده نگه داشتن جایگاه روز قدس و وظیفه کشورهای مسلمان در حمایت از گروه‌های مقاومت و مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: روز قدس از اهیمت بالایی برخوردار است که هیچ عاملی نباید منجر به کمرنگ شدنش بشود. مسئله قدس مسئله اول جهان است و نباید اسرائیل تصور کند اشغال قبله اول مسلمین موضوعی است که مشمول زمان خواهد شد و فراموش می شود.

وی ادامه داد: اسرائیل نباید فکر کند با زورگویی وحمایت آمریکا در انتقال پایتخت خود موفق بوده و این مسئله به لحاظ حقوقی حل شده است. جهان اسلام مقابل این زیاده خواهی ها یک پارچه خواهد ایستاد. نسل‌های سوم و چهارم مردم فلسطین همچنان نسبت به آرمان فلسطین متعهد هستند؛ جوانانی که در آغاز اشغالگری قدس به دنیا نیامده بودند اگر بیشتر از نسل‌های پیشینشان خواهان آزاد سازی قدس نباشند کم تر هم نیستند.

این فعال سیاسی گفت: امسال به خاطر شرایط خاص کرونا من فکر می‌کنم باید طوفانی از خشم در فضای مجازی نه تنها توسط همه مسلمانان، بلکه همه آزادی خواهان حتی یهودیدان مخالف صهیونیست و مسیحان به راه بیافتد. اتفاقا این شرایط امروز مهیا است که از طریق شبکه‌های مجازی نفرت خود را نسبت به سیاست‌های این رژیم اعلام کنیم.

وی یادآور شد: در کشور عزیز ما ایران  با ابتکار حضرت(ره)  طی چهل  سال گذشته همیشه این روز گرامی داشته شده است؛ امسال نیز  باید در اقدامی بسیار گسترده وهماهنگ در فضای مجازی و سایر رسانه ها این فریاد را سر دهیم و  از آرمان‌های  قدس بر اساس رهنمودهای امام(ره)، مقام معظم رهبری، شهدای قدس و مدافعان حرم دفاع کنیم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با گرامی داشت یاد شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: امسال اولین سالی است که بدون حضور فرمانده آرمان خواه جهان اسلام، سردار سلیمانی که یکی از از آرزوهایش آزادی قدس بود و همیشه جان بر کف بود و در جنگ 33 روزه حضور داشت روز قدس را برگزار می‌کنیم. باید در این ایام یادش را گرامی بداریم و به جای او و سایر همرزمانشان که در این‌ سال‌ها جان خود را از دست دادند تا فریاد رسای مردم مظلوم باشند را خالی کنیم.

وی در پایان گفت: از صداوسیما بدون خط کشی‌های سیاسی تنگ نظرانه می‌خواهیم تا بیانیه‌های تمام گروه‌ها و احزاب در باب روز قدس را بازتاب دهد. چند سالی است در بازتاب مواضع گروه‌ها و احزابی که موافق سیاست‌هایش نیستند، از جمله مجمع روحانیون مبارز کوتاهی می‌کند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین