|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۹۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶


ایرنا به نقل از معاون درمان علوم پزشکی لرستان نوشت: در هیچ کدام از سردخانه‌های استان زنی وجود نداشته که پس از حضور در پزشکی قانونی زنده بودن وی مشخص می‌شود.

عباس پزشکی در ارتباط با موضوع زنده شدن زن خرم‌آبادی، اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته این خانم در هیچ کدام از مراکز درمانی استان بستری نبوده‌است.

وی با بیان جزئیات این موضوع افزود: شب گذشته فردی همراه با مدارک شناسایی و برخی مدارک مربوط به بیماری خود برای دریافت مجوز دفن یک خانم به پزشکی قانونی استان مراجعه می‌کند که با توجه به نقص مدارک پزشکی و عدم وجود جسد در محل، مسئولان پزشکی قانون برای صدور مجوز دفن از او می‌خواهد که جسد را همراه خود به پزشکی قانونی بیاورد.

معاون درمان علوم پزشکی لرستان بیان کرد: این فرد صبح روز بعد به همراه جسد به پزشکی قانونی مراجعه می‌کند که پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط پزشکی قانونی مشخص می‌شود که او دارای علائم حیاتی بوده و اصلا فوت نکرده است.

پزشکی تصریح کرد: بلافاصله پس از اقداماتی که تیم پزشکی بیمارستان شهید مدنی بر روی این فرد انجام داد او در حال حاضر در شرایط پایداری قرار دارد.

وی در پایان با تکذیب حضور ۱۸ ساعته فرد مذکور در سردخانه اظهار داشت: خبر اولیه که در این زمینه منتشر شد اشتباه بود و بر اساس پزشکی قانونی به عنوان مرجع رسمی در این زمینه، این خانم شب قبل از این رخداد در مراکز درمانی و یا سردخانه حضور نداشته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین