|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۹۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
فرماندار دلفان از قرنطینه روستای خان‌آباد این شهرستان در پی آمار بالای تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ خبر داد.

حشمت‌ بهمنی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چند روز اخیر با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، روند آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در شهرستان دلفان کاهشی شده است.

وی ادامه داد: البته در یکی دو هفته اخیر وضعیت دلفان قرمز بود و با تمهیدات اندیشیده شده و تعطیلی برخی صنوف، ادارات و بانک‌ها از شیوع بالا فاصله گرفته‌ایم.

بهمنی با اشاره به قرنطینه روستای خان‌آباد دلفان تصریح کرد: در پی افزایش آمار مبتلایان در این روستا با پیشنهاد شبکه بهداشت قرنطینه شد.

فرماندار دلفان با بیان اینکه محورهای ارتباطی روستا مسدود و محدودیت‌هایی برای جلوگیری از شیوع کرونا اعمال شده، تاکید کرد: برای جلوگیری از شیوع کرونا چاره‌ای جزء قرنطینه نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون روستاهای میان‌چقا، حسن‌آباد گامسیاب و فتح‌آباد میربیگ قرنطینه شده‌اند، تصریح کرد: این تصمیمات برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا اعمال شد که خوشبختانه در حال حاضر این روستاها مشکلی ندارند. البته اهالی روستای حسن‌آباد خودشان پیشنهاد دادند که رعایت می‌کنند و در واقع به مرحله قرنطینه نرسید.

بهمنی با بیان اینکه از صبح امروز ارتش در حال ضد عفونی گسترده در دلفان است، افزود: لشگر ۸۴ پیاده خرم‌آباد گندزدایی و ضد عفونی معابر پر تردد را انجام داده است.

فرماندار دلفان در خصوص تصمیم برای تعطیلی ادارات و بانک‌ها در هفته آینده گفت: هنوز در این خصوص تصمیم‌گیری نکرده‌ایم ولی به احتمال زیاد با یک‌سوم نیروها فعالیت خواهند کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین