کد خبر: ۲۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
زمون فوتبال حرفه ای را به صورت مستقیم آغاز نکرد و زمانی که نوجوانی بیش نبود در تیم ملی ایران والیبال بازی می‎کرد.
سایت برگزاری رقابتهای جام ملتهای آسیا از سردار آزمون به عنوان "لیونل مسی" فوتبال ایران یاد کرد.
 با خرمنی از موهای مشکی، ظاهری کودکانه و پاهایی سریع، سردار آزمون خیلی زود به عنوان "لیونل مسی" ایران شناخته شده است.

این، آغاز مطلب سایت afcasiancup.com در خصوص سردار آزمون است.
در ادامه این مطلب آمده است: آزمون فوتبال حرفه ای را به صورت مستقیم آغاز نکرد و زمانی که نوجوانی بیش نبود در تیم ملی ایران والیبال بازی می‎کرد.

زمانی که با تیم فوتبال سپاهان قرارداد امضا کرد خیلی زود مورد توجه باشگاه رابین کازان روسیه قرار گرفت و این در حالی است که از تیم‎های پرسپولیس و استقلال از ایران و اینترمیلان ایتالیا هم پیشنهاد داشت.

در نخستین فصل حضورش در سال 13-2012 به عنوان بازیکن ذخیره در تیم رابین کازان حضور داشت. وی در ژوئن سال 2013 برای نخستین بار در لیگ اروپا برای رابین کازان به میدان رفت و از آن زمان تا به حال، رو به پیشرفت داشته است.
در رده جوانان، گلزنی های آزمون توجه سرمربی تیم ملی کارلوس کی‎روش را به خود جلب کرد و دوران بازیگری ملی برای این بازیکن همانند دوران خوب بازیگری در باشگاه آغاز شد.

در سال 2012 در تورنمنت کشورهای مشترک المنافع با به ثمر رساندن هفت گل در شش مسابقه آقای گل شد و به تیم ملی ایران دعوت شد.
آزمون به تیم اولیه جام جهانی 2014 دعوت شد اگرچه با این تیم به برزیل نرفت. او به تازگی نخستین گل ملی خود را در بازی دوستانه با کره جنوبی به ثمر رساند.

در حالیکه تعداد زیادی باشگاه اروپایی خواهان به خدمت گرفتن وی هستند، آزمون می‎خواهد در نخستین تورنمنت بین المللی که در ژانویه در استرالیا برگزار می‎شود، نقش خوبی بازی کند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین