|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۲۹۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
در بودجه های سالیانه و همچنین قوانین خاصی نیاز است برخی از تصمیم‌گیری‌ها را به طور مشترک با مجلس داشته باشیم، همانگونه که الان برای بودجه سال 99 نیازمند این هستیم که تغییراتی را ایجاد کنیم تا کسری بودجه را تامین کند، بنابراین باید دراین مسائل با مجلس به تعادل برسیم.
سخنگوی دولت با تاکید بر همفکری با مجلس آینده برای حل برخی مسائل گفت: در بودجه های سالیانه و همچنین قوانین خاصی نیاز است برخی از تصمیم‌گیری‌ها را به طور مشترک با مجلس داشته باشیم

به گزارش تسنیم، علی ربیعی سخنگوی دولت درباره تعامل دولت با مجلس آینده گفت: یکی از جاها و موضوعاتی که باید با مجلس به طور جدی کار کنیم موانع تولید و موانع امنیت سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار است که در این زمینه می‌توانیم با مجلس آینده به صورت صمیمانه مسائل را حل کنیم.

وی افزود: در بودجه های سالیانه و همچنین قوانین خاصی نیاز است برخی از تصمیم‌گیری‌ها را به طور مشترک با مجلس داشته باشیم، همانگونه که الان برای بودجه سال 99 نیازمند این هستیم که تغییراتی را ایجاد کنیم تا کسری بودجه را تامین کند، بنابراین باید دراین مسائل با مجلس به تعادل برسیم.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: قطعاً در کنار مقابله با کرونا یکی از موضوعات مهمی که در دراز مدت می توانیم به نحوی آن را به انجام برسانیم بحث تولید و اشتغال است که باید با مجلس به تفاهم برسیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین