|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۹۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
مدیرکل گمرک بازرگان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا نوزدهمین محموله لوازم پزشکی از طریق بازارچه مرزی ساری‌سو از آلمان وارد کشور شد.

صادق نامدار در خصوص جزئیات محموله لوازم پزشکی از آلمان با بیان اینکه این محموله که از کشور آلمان بارگیری شده، ۹۵ هزار و ۹۱۹ کیلوگرم بوده و به محض ورود، راهی مرکز شد افزود: این محموله در پنج کامیون حمل می‌شود که ارزش آن به بیش از ۷۴۹ هزار یورو می‌رسد.

وی با بیان اینکه لوازم آزمایشگاهی، دستگاه آزمایش هماتولوژی، تیوپ دستگاه فلوسایتومتری و لوازم مصرفی دستگاه اتو آنالایزر از مهمترین اقلام این محموله است عنوان کرد: تاکنون ۱۹ محموله دارویی، بهداشتی و اقلام پزشکی از کشورهای فرانسه، آلمان و اسپانیا بارگیری و راهی کشور شده است.

مدیر گمرک بازرگان با اشاره به اینکه این محموله پس از پذیرش و تحویل و انجام تشریفات گمرکی راهی گمرک پیام و منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه امام خمینی (ره) تهران شد اضافه کرد: نخستین محموله دارویی خریداری شده از کشور آلمان نیز ۳۵ روز پیش به میزان ۲۶ تن از طریق همین بازارچه وارد کشور شد.

نامدار با بیان اینکه مرزهای ایران و ترکیه بعد از شیوع کرونا بسته شده است گفت: طبق توافق قبلی مدیران مرزی ایران و ترکیه، از طریق بازارچه مرزی «ساری‌سو» در ماکو وارد کشور شد تا در اختیار مدیران بخش درمان قرار گیرد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین