|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۹۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش مواد روانگردان در مناطق مختلف شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از دستگیری سوداگر مرگ و کشف حدود ۹ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه و ۱۶ کیلوگرم هروئین خبر داد.

سرهنگ علی عسکری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش مواد روانگردان در مناطق مختلف شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ماموران در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم را در منطقه گرمدره شناسایی کرده و به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به محل مورد نظر اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی مخفیگاه متهم هشت کیلو و ۹۹۰ گرم مواد روانگردان شیشه، ۱۶ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و یک کیلو ۶۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات پلیسی شهروندان است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین