|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۲۹۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به غرق شدن پدر و پسری در روز ۱۵ اردیبهشت ماه در رودخانه سپیدرود، گفت: پیکر یکی از غرق شدگان امروز پیدا شد.

مهدی ولی پور ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام حادثه غرق شدگی پدر و پسری از ساکن سنگر در رودخانه سپیدرود ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت، اظهار کرد: این دو نفر به منظور ماهی گیری به این رودخانه مراجعه کرده بودند.

ولی پور افزود: پس از دریافت خبر حادثه بلافاصله ۲ تیم عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر متشکل از تیم‌های واکنش سریع و سیلاب به همراه لجستیک قایق و تجهیزات لازم به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به پیدا شدن پیکر یکی از غرق شدگان در حادثه مذکور، گفت: پس از عملیات جستجو طی چند روز گذشته جنازه یکی از غرق شدگان در رودخانه سپیدرود در حوالی پل ورودی شهرستان آستانه اشرفیه توسط نجاتگران هلال احمر پیدا و تحویل نیروی انتظامی داده شد.

مهدی ولی پور بر لزوم رعایت هموطنان در هنگام بارندگی و سیلاب تأکید کرد و ادامه داد: هموطنان عزیز در هنگام بارندگی به ویژه در ایام بهار از نزدیک شدن به رودخانه‌ها خودداری و در مکان‌های مرتفع و امن پناه بگیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲( ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم می‌باشد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین