|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۱
کد خبر: ۲۹۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران گفت: شرایط اضطراری و آماده‌باش تا دوشنبه ادامه دارد و اگر مشکلی وجود نداشته باشد بعد از این زمان، آماده‌باش لغو خواهد شد. وی همچنین تاکید کرد: از شهروندان تهرانی درخواست می‌شود که "اپلیکیشن شهر آماده" را نصب کنند که در این برنامه، مکان‌های امن اضطراری در هنگام وقوع زلزله بارگذاری شده است.

رضا کرمی‌محمدی با اشاره به زلزله اخیر در تهران اظهار کرد: در همین زمینه از شهروندان تهرانی درخواست می‌شود که "اپلیکیشن شهر آماده" را نصب کنند که در این برنامه، مکان‌های امن اضطراری در هنگام وقوع زلزله بارگذاری شده است.

وی تصریح کرد: در زمان وقوع زلزله و بعد از آن باید به مکان‌های امن مراجعه کرد که این محل‌ها در اپلیکیشن شهر آماده و همچنین سایت شهرداری تهران بارگذاری شده است؛ از شهروندان تهرانی درخواست می‌شود که در هنگام وقوع زلزله، راه‌های اضطراری را خالی کنند و در این محل‌ها مستقر نشوند.

کرمی محمدی ادامه داد: پایگاه‌های مدیریت بحران در حال آماده‌باش قرار دارند اما از مردم می‌خواهیم که به این پایگاه‌ها مراجعه نکنند چرا که این محل‌ها برای نیروهای امدادی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران اضافه کرد: شهروندان در حین زلزله به هیچ عنوان سعی نکنند از خانه بیرون بیایند و در همان محل نقطه‌ای امن را پیدا کنند و مستقر شوند علاوه بر اینکه از آسانسور هم در این مواقع استفاده نکنند.

وی در پایان گفت: شرایط اضطراری و آماده‌باش تا دوشنبه ادامه دارد و اگر مشکلی وجود نداشته باشد بعد از این زمان، آماده‌باش لغو خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین