|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۲۹۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
حملات هوایی ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن امروز نیز ادامه داشت به طوریکه منجر به کشته و زخمی شدن غیرنظامیان شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، در حملات موشکی ائتلاف سعودی به منطقه کشاورزی الجر در شهرستان عبس در استان حجه در سواحل دریای سرخ در شمال غرب یمن چهار غیرنظامی از جمله یک کودک کشته و یک کودک نیز زخمی شدند.

این در حالی است که جنگنده‌های ائتلاف سعودی حملاتی را به مناطق مختلف کشور از جمله منطقه مرزی مجازه بین عسیر عربستان و استان صعده داشتند.

حملات هوایی ائتلاف منطقه البیاضه در شهرستان صرواح در غرب استان مأرب و پادگان العرقوب در شهرستان خولان الطیال در حومه شرقی صنعا را دربرگرفت.

همچنین نیروهای ائتلاف سعودی صبح امروز، پنج‌شنبه با موشک‌های کاتیوشا و توپخانه مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه کیلو - ۱۶ در شرق حدیده را هدف گرفتند همزمان تجهیزات نظامی جدیدی را به منطقه منتقل کردند و دو جنگنده نیز بر فراز منطقه الجاح الاعلی در جنوب استان به پرواز درآمدند.

اتاق رصد نقض‌های ائتلاف سعودی وابسته به دولت صنعا ۷۳ مورد نقض جدید توافقنامه آتش‌بس در استان ساحلی حدیده در غرب توسط ائتلاف سعودی را ثبت کرد.

در مقابل ائتلاف سعودی مدعی است میزان نقض‌های توافقنامه یک‌جانبه آتش‌بس توسط نیروهای وابسته به دولت صنعا به ۲۵۷۲ مورد می‌رسد که شامل استفاده از انواع سلاح‌ها و موشک‌های بالستیک می‌شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین