|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۲۹۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش نسبی دما در استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان گفت: برای امروز (پنجشنبه) برای این استانها وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی در روز پنجشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب دامنه‌های البرز مرکزی و شمال شرق افزایش ابر، وزش باد شدید موقت و در بعضی ساعات رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می شود. در این روز در استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان کاهش نسبی دما و در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می شود. روز شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در مناطق شمال غرب، برخی نقاط غرب، استانهای واقع در دامنه البرز غربی و مرکزی و زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز یکشنبه این شرایط علاوه بر مناطق ذکر شده در دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق نیز رخ می دهد. در روز دوشنبه در شمال غرب کشور رگبار و رعدوبرق، وزش باد و در دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و شمال شرق بارش پراکنده پیش بینی می شود. روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش محسوس دما در استان‌های ساحلی خزر رخ می‌دهد.

ضیائیان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۹ اردیبهشت) کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۲۰ اردیبهشت) قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین