|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۹۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
استاندار کرمانشاه وضعیت شهرستانهای گیلانغرب و قصرشیرین را از نظر شیوع کرونا، سفید اعلام کرد.

هوشنگ بازوند در حاشیه نشست همزمان ستاد ملی کرونا و ستادهای کرونا در استان‌ها که به صورت ویدئو کنفرانسی و به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه در نشست امروز(14 اردیبهشت) شاهد تصویب مصوبات استانی و ملی بسیار خوب و راهگشایی در زمینه بحران کرونا بودیم، افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا شهرستان‌های دارای وضعیت سفید می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی مساجد و حسینیه‌ها برنامه ریزی کنند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه در استان ما وضعیت شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین سفید اعلام شده که خبری امیدوار کننده برای مردم است.

وی در ادامه از ثبت نام 59 هزار و 600 واحد صنفی متقاضی بازگشایی در سامانه مربوطه خبر داد و گفت: دیگر واحدهای صنفی مجاز به بازگشایی در استان نیز هر چه زودتر این ثبت نام را انجام دهند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته کرمانشاه از جمله استانهای موفق در مرحله اول غربال‌گری کرونا بود. در مرحله جدید غربالگری هم علاوه بر افراد بستری شده از دیگر افراد هم تست کرونا گرفته می شود و این کار موجب شناسایی ناقلین خاموش در سطح جامعه می‌شود که برنامه بسیار ارزشمندی در راستای حفظ سلامت جامعه محسوب می‌شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین