|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۹۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
رئيس كميته امداد امام خميني(ره) گفت: گروه خودروسازي سايپا با جذب نیرو و استفاده از ظرفيت مددجويان كميته امداد و ساير نهادهاي حمايتي، الگويي موفق و برگزيده را براي همه شركت‌هاي كشور ترسيم كرده است.

به گزارش سايپانيوز؛ سيدمرتضي بختياري در مراسم راه‌اندازی مجدد و بازگشایی شركت سايپاگام افزود: گروه خودروسازي سايپا يكي از توليدكنندگان پويا، زنده و موفق در سطح كشور محسوب مي‌شود كه با استفاده از ظرفيت‌هاي موجود در داخل، رونق توليد را محقق كرده است.

وي تصريح كرد: ابتكار مديريت گروه خودروسازي سايپا در استخدام و اشتغال‌زايي براي مددجويان كميته امداد امام خميني(ره) و ساير نهادهاي حمايتي كشور، اقدامي ارزشمند و قابل تقدیر است.

به گفته بختياري مددجوياني كه به استخدام شركت سايپاگام درآمده‌اند، با كسب آموزش و تخصص لازم در اين مجموعه، از نظر بهره‌مندی از حقوق و مزايا، خدمات بيمه درماني و تكميلي و ساير مزاياي شغلي در شرایط برابر با دیگران هستند.

رئيس كميته امداد امام خميني(ره) گفت: بسياري از نيروهاي انساني تحت پوشش كميته امداد و بهزيستي تحصيلات و مهارت‌هاي فني بالايي دارند و مديريت گروه خودروسازي سايپا با شناخت اين موضوع و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، نسبت به اين حركت خداپسندانه اقدام كرده است.

بختیاری تاكيد كرد: سايپا با به‌كارگيري اين نيروهاي انساني جوان و توانمند، ضمن توسعه اشتغال كشور، بهترين روش را براي جهش توليد برگزيده است.

سيدجواد سليماني مديرعامل گروه خودروسازي سايپا نيز در اين مراسم گفت: يكي از مسئوليت‌هاي اجتماعي مهم سايپا، برداشتن گام‌هاي اساسي در زمينه اشتغال‌زایی و توسعه توليد در كشور است كه بازگشايي مجدد شركت سايپاگام با تكيه بر نيروي انساني متشكل از مددجويان كميته امداد و بهزيستي از جمله اين اقدامات است.

وي افزود: فعاليت سايپاگام كه در گذشته متوقف شده بود، امروز از سر گرفته شده و در آينده با همكاري كميته امداد امام خميني(ره)، سازمان بهزيستي و ساير نهادهاي حمايتي در زمينه تأمين نيروي انساني توانمند، میزان اشتغال‌زایی و توليد آن افزایش خواهد يافت.

گفتني است از ۲۵۰ نفر نيروي انساني شاغل در شركت سايپاگام، ۱۵۲ نفر از مددجويان تحت پوشش كميته امداد، سازمان بهزيستي و ساير نهادهاي حمايتي هستند كه روزانه ۳۰۰ ست كامل دسته‌سيم خودرو توليد مي‌كنند.

براساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در گروه سايپا قرار است ظرفيت توليد اين شركت تا پايان امسال به روزانه ۱۰۰۰ ست دسته سيم خودرو افزايش يابد كه به موازات آن، نيروي انساني شاغل در اين شركت نيز با همكاري كميته امداد و بهزيستي به ۶۰۰ نفر افزايش خواهد يافت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین