|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۷
کد خبر: ۲۹۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
مدیر توزیع برق پلدختر گفت: طوفان برق ۱۲ روستای این شهرستان را قطع کرد.

طاها منتش پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: به دنبال وزش بادهای شدید و گرد و خاک، برق ۱۲ روستای شهرستان پلدختر قطع شد.

وی ادامه داد: این طوفان باعث شکستگی پایه‌های برق، دررفتگی سیم، شکستن درختان بر روی شبکه برق روستاهایی از جمله سراب‌حمام، هلوش، اسلام‌آباد و ... شد.

این مسئول با بیان اینکه به دلیل گستردگی و به هم پیوستگی شبکه‌های برق، هرگونه اتصال و برخورد اشیاء به شبکه‌ها موجب قطع برق می‌شود، اظهار کرد: برای رفع مشکل برق این دوازده روستا، ۷ اکیپ عملیاتی شرکت تا ساعت ۴ بامداد امروز مشغول فعالیت بودند و شبکه برق را پایدار کردند.

متش‌پور با بیان اینکه قطعی‌های برق این روستاها به‌صورت مکرر بود، تصریح کرد: علی‌رغم وزش تندباد و توفان خوشبختانه برق دو شهر معمولان و پلدختر با قطعی مواجه نشد.

مدیر توزیع برق پلدختر اضافه کرد: شرایط نامساعد جوی خارج از کنترل است لذا توصیه ما به مردم در این‌گونه شرایط داشتن سعه صدر، رعایت مسائل ایمنی و دوری از تجهیزات برقی است.

متش‌پور با بیان اینکه توصیه می‌شود مردم وسایل برقی خود را در صورت امکان تا رفع بحران از مدار خارج کنند، اظهار کرد: از مشترکین خواهشمندیم به محض دیدن سیم بریدگی، سقوط اشیاء و درختان روی شبکه‌های برق و ایجاد هرگونه تخریب موارد را سریعاً به شماره ٢۰٩۰ واحد اتفاقات و عملیات گزارش کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین