|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۲۹۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
معاون پیشین باشگاه استقلال واکنش تندی به صحبت‌های مالک تراکتور نشان داد و اعلام کرد از او به دادگاه فرهنگ و رسانه و کمیته اخلاق شکایت می‌کند.

علی خطیر در گفت‌وگو با ایسنا درباره صحبت‌های محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور درباره مقصر دانستن او در شکست تراکتور در پرونده بازیکنان خارجی‌اش گفت: این داستان برای ۴ یا ۵ ماه پیش است. به هر حالی تماسی با این وکیل که وکیل بازیکن است، گرفته می‌شود. زنوزی با یک پروپگاندای بزرگ کنستانت را به عنوان بازیکن پیشین میلان و بدون تست پزشکی به ایران آورده و بعدا ادعا کردند مریض است حتی قراردادش را یک طرف فسخ کردند.

او ادامه داد: قانون فیفا مشخص است ومی‌گوید اگر قرار است تست پزشکی از بازیکنی گرفته شود باید قبل از عقد قرارداد باشد و بهانه تست پزشکی بعد از عقد قرارداد برای فیفا قابل قبول نیست. زنوزی بدون این که حواسش به این داستان‌ها باشد و تنها برای خودنمایی، با این بازیکن قرارداد ۴ ساله امضا کرد که حتی یکی از دوستانش در دفتر این مالک به او گفت قراردادی یک ساله با کنستانت ببندد اما زنوزی قراردادی ۴ ساله بست و پس از فسخ، کنستانت با شکایت به فیفا خواستار یک میلیون ۶۰۰ هزار یورو شد.

خطیر اضافه کرد: این اوج بی‌شرافتی یک آدم است که اشتباهاتش را گردن دیگران بیاندازد. او پارسال زندگی و فوتبال محسن فروزان را با تهمت شرط‌بندی و بدون مدرک که در آخر هم اثبات نشد، خراب کرد و حالا در حال تهمت زدن به من و نصیرزاده است. نمی‌دانم او چگونه می‌تواند به راحتی از این کلمات مانند "تبانی" استفاده کند. کمیته اخلاق موظف است که پرونده‌ای درباره این اتهامات بدون مدرک و سند زنوزی تشکیل دهد و به آن بررسی کند.

معاون پیشین باشگاه استقلال اضافه کرد: اقای زنوزی شما اصلا پولی نه به من و نه به شخص دیگری دادی که الآن بخواهی ادعای تبانی بکنی. من پول پرواز و نهار و شامم در هتل را هم خودم پرداخت کردم و حالا این آقا که قراردادهای بی‌حساب و کتاب می‌بندد، به من گفته بود قررداد بیش از یک میلیونی کنستانت را با ۵۰ هزار یورو ردیف کن.

وی در پاسخ به مالک باشگاه تراکتور گفت: از او به دادگاه فرهنگ و رسانه و کمیته اخلاق به دلیل این اظهارات بدون سند و مدرکش شکایت خواهم کرد. من امروز پیامی به او دادم که آن قدر جرات دارم با وجود این که ادبیات این پیام تند است، آن را علنی به هواداران بگویم. بدون سلام و احوال پرسی به او پیام دادم " فکر کردی چون پول داری، هر چه می‌خواهی می‌توانی بگویی؟ به زودی تو را در دادگاه خواهم دید و هیچ کاری نمی توانی بکنی."

خطیر در پایان درباره این که زنوزی گفته بود وی باعث شده تا قرارداد استراماچونی یک ساعته ۲ برابر شود، گفت: قرارداد استراماچونی چه ربطی به زنوزی دارد؟ قرارداد استراماچونی ۵۵۰ هزار یورو و مشخص است و حرف زنوزی یعنی استراماچونی مربی ۲۰۰ هزار یورویی بوده است؟ یعنی جونیور برانداو یا استوکس ۶۰۰ هزار تا می‌ارزند و استراماچونی ۲۰۰ هزار یورو؟ ایشان دنیزلی پا به سن گذاشته را با ۸۵۰ هزار یورو آورده ، بعد ادعا می کند استراماچونی ۲۰۰ هزار یورو بوده است؟ من اصلا نمی دانم این حرف‌ها را چگونه زده است اما باید به زودی پاسخگوی تمام این اتهام‌ها باشد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین