|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۲۹۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
بنی گانتس، رهبر ائتلاف آبی - سفید و رئیس کنست (پارلمان اسرائیل) در سخنرانی خود گفت که در ۱۸ ماه اول فعالیت دولت جدید پست وزارت جنگ را برعهده خواهد داشت و در ماه‌های پس از آن نفتالی بنت، رئیس حزب "راست گرای جدید" این پست را برعهده می‌گیرد.
در پی توافق نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر ائتلاف آبی - سفید بر سر تشکیل دولت وحدت فراگیر، رهبر ائتلاف آبی- سفید اعلام کرد، در ۱۸ ماه نخست فعالیت این دولت متصدی پست وزارت جنگ خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، بنی گانتس، رهبر ائتلاف آبی - سفید و رئیس کنست (پارلمان اسرائیل) در سخنرانی خود گفت که در ۱۸ ماه اول فعالیت دولت جدید پست وزارت جنگ را برعهده خواهد داشت و در ماه‌های پس از آن نفتالی بنت، رئیس حزب "راست گرای جدید" این پست را برعهده می‌گیرد.

گانتس تصریح کرد که پس از پایان این دوره، سمت نخست وزیری را برعهده خواهد گرفت و برای همه شهروندان کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پذیرای تمامی انتقادهای مطرح شده به دلیل موافقتش با تشکیل دولت مشترک است، اذعان کرد، دولتی دیگر را ترجیح می‌داد اما تصمیم گرفت با وجود شیوع کرونا منافع عموم را در اولویت قرار دهد.

گانتس افزود، بحران کرونا بزرگترین بحران بهداشتی، اجتماعی و اقتصادی در تاریخ دولت تل‌آویو است که با بدترین بحران سیاسی این دولت همزمان شده است.

گانتس و بنیامنین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه توافقنامه تشکیل دولت وحدت فراگیر را پس از گذشت ۱۶ ماه از حضور دولت موقت به رهبری نتانیاهو و نیز برگزاری سه انتخابات پارلمانی امضا کردند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین