|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۴
کد خبر: ۲۹۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید فوتبال علم است و افراد سنتی باید این موضوع را بپذیرند.

 افشین پیروانی درباره حواشی اخیر پرسپولیس اظهار کرد: من به عنوان مدیر تیم پرسپولیس نمی‌توانم خنثی باشم. بقیه تیم ها هجمه وارد می‌کنند و برخی با هم متهد شدند که برای ما مشکل ایجاد کنند. برخی مصاحبه‌ها قشنگ نیست. می‌گویند مهندسی شده بوده، مگر می‌شود هفت جام را مهندسی شده به دست آورد؟ بحث داوری را وسط می‌کشند، ما هم مشکل داشتیم اما نگفتیم فلان شخص پشت موضوع بوده است. آقای فغانی بهترین داور است و دنیا به او افتخار می‌کند، اما ما کاری کردیم که در ایران قضاوت نکند. مگر به سود تیم شما سوت نزدند؟ چرا حاشیه درست می‌کنید؟

وی افزود: اختلاف ۱۰ امتیازی واقعا درد آور و سخت است. در شرایط کنونی سلامتی ورزشکاران و جامعه برای ما مهم است اما می‌گویند پرسپولیس دنبال جام است و بهتر است جام را این تیم بدهند. ما در زمین مسابقه ثابت کردیم که با اختلاف ۱۰ امتیازی صدر جدول هستیم. ما دنبال این هستیم سلامتی برگردد تا با خیال راحت تمرینات را شروع کنیم و با حضور هوادارن بازی کنیم.

پیروانی در ادامه به اظهارات یکی از مربیان درباره خودش اشاره کرد و گفت: این عزیزان بهتر است به رختکن تیم خودشان فکر کنند و ببینند صحبت‌های منطقی مطرح می‌کردند؟ شما زمانی می‌توانید درباره اظهارات من در رختکن صحبت کنید که خودتان چنین صحبت‌هایی مطرح نکرده باشید. من اشتباه هم داشتم و این موضوع را قبول می‌کنم. من عاشق پرسپولیس هستم و جانم را برای قهرمانی تیم می‌دهم. مثل بعضی‌ها نبودم که با چهار باشگاه قرارداد ببندم و بعد به باشگاهی بروم که پول بیشتری بدهد. این دوستان به بیانیه نوشتن عادت کرده‌اند. این دوستان باید ببینند چه بلایی بر سر مرحوم ناصر حجازی آوردند؟ پلاکارد آوردید و برای برکناری‌اش روزشمار تعیین کردید.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به اعتراض باشگاه سپاهان به کمیته استیناف اشاره کرد و گفت: شما در زمین مسابقه حاضر نشدید، دیگر چه اعتراضی دارید؟ شما که نباید برای پرسپولیس تعیین و تکلیف کنید. زمانی وقتی فردی مصاحبه می‌کرد، مصاحبه‌ای تنظیم می‌کردند و به تدارکات یا پزشک تیم می‌دادند تا پاسخ آن مصاحبه کننده را بدهد، الان هم برخی باشگاه‌ها همین کار را می‌کنند و سریع بیانیه صادر می‌کنند.

وی اضافه کرد: کسی به پرسپولیس هجمه وارد کند، من پاسخش را می‌دهم. همیشه سعی کردم از پرسپولیس دفاع کنم. فوتبال علم شده، و دیگر سنتی نیست. آدم‌های سنتی باید این موضوع را قبول کنند. مربی‌ای که امسال ۱۰ میلیارد پول گرفته است، وقتی نتیجه نگیرد، هجمه به حریف وارد می‌کند. در فوتبال روز دنیا گواردیولا، زیدان و کلوپ می‌آیند و در فوتبال ایران هم افرادی همچون گل‌محمدی، جواد نکونام و مهدی تارتار می‌آیند.الان همه جوانگرایی می‌کنند. چرا می‌گویند لیگ کنسل شود چون می خواهند امسال پولشان را بگیرند و سال دیگر هم همینطور به پولشان برسند. دوست عزیزی که الان می‌خواهی بر علیه من بیانیه بدهی! خواهش می‌کنم بیا رو در رو بحث فوتبالی کنیم. همه می‌دانند با حضور دروازه‌بان معروف خارجی که بعد از ایران رفت، چگونه قهرمان شدید. وظیفه من این است که به پیشکسوت خودم احترام بگذارم اما آیا شما به ناصر حجازی احترام گذاشتید؟ نمی‌خواهم بگویم این آقا سال ۸۸ چه کارهایی که نکرد. من هم بلد هستم احترام بگذارم و بهتر است بیایید از فوتبال لذت ببریم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین