|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۲۹۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
رعایت پروتکل‌های مورد نیاز در این حوزه باید از اولویت‌های اصلی بهره‌مند باشد تا در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نام‌گذاری شده است، شاهد تولید چند برابری محصولات کشاورزی و زراعتی نسبت به سال‌های گذشته باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در بازدید از سد شهید رجایی ساری از هفت بار سرریز شدن این سد طی دو ماه اخیر خبر داد.

مهدی رازجویان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اتفاق خوبی برای مازندران در بحث منابع آبی محسوب می‌شود چرا که می‌تواند نویدبخش سال پرآب برای کشاورزان جهت کشت و تولید محصولات کشاورزی، باغی و زارعی استان مازندران شود.
 
وی بر صرفه‌جویی و جلوگیری از هدررفت آب در استان مازندران تاکید کرد و افزود: باید در مصرف آب مدیریت لازم را اعمال کنیم تا از استفاده بی‌مورد آب جلوگیری شود بطوریکه از این نعمت الهی در موارد مختلف از جمله کشاورزی بهره‌برداری کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های مورد نیاز در این حوزه باید از اولویت‌های اصلی بهره‌مند باشد تا در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نام‌گذاری شده است، شاهد تولید چند برابری محصولات کشاورزی و زراعتی  نسبت به سال‌های گذشته باشیم.

رازجویان خارنشان کرد: امیدواریم شاهد شکوفایی بیشتر بخش کشاورزی با توجه به میزان ذخیره آبی در پشت سدهای استان باشیم تا حسب منویات مقام معظم رهبری قدم‌های محکم‌تر و استوارتری در این بخش برداریم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین