|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰
کد خبر: ۲۹۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا گفت: هیچ خطری امنیت کشور را تهدید نمی کند.

امیر سرتیپ علی حاجیلو امروز ۲۸ فروردین ۹۹در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش که با تدبیر هوشمندانه امام راحل نامگذاری شد، گفت: تشکیل ارتش، سپاه و بسیج مستضعفین راهبرد استراتژیک و حکیمانه ای بود که تحلیگران و سیاستمداران دنیا تاکنون از تحلیل تشکیل این سه نیروی ولایت محور عاجزند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا با بیان اینکه تحرک و توانمندی نیروی زمینی ارتش در سطح دنیا بی نظیر است و هیچ خطری کشور را تهدید نمی کند، ادامه داد: چنانچه دشمن بخواهد شیطنت کرده و چشم طمع به خاک کشور داشته باشد با تجهیزات مدرن و آمادگی کامل  قاطعانه برخورد می کنیم.

وی بابیان اینکه ارتش در مقاطع مختلف با ماموریتهای متمادی از دوران انقلاب تاکنون توانسته در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی کند، تصریح کرد: ارتش به عنوان شمشیر ولایت همواره هجمه معاندین و کسانی که قصد مصادره انقلاب و تجزیه کشور را داشتند با آمادگی کامل و تجهیزات مدرن و پیشرفته شکست داده و امروز نیز با توان زرهی بالا و ساختار سازمانی غیر قابل نفوذ، امنیتی وصف ناپذیر ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، وی به رژه خدمت نیروی زمینی ارتش در ۲۹ فروردین امسال اشاره کرد و گفت: امسال باتوجه به شیوع کرونا و اهمیت توجه به فاصله گذاری اجتماعی رژه خدمت فردا ۲۹ فروردین به صورت ویدئو کنفرانس در میدان صبحگاه در ارومیه برگزار می شود.

امیر حاجیلو بااشاره به اقدامات ارتش در مبارزه با کرونا از آغاز شیوع این بیماری از راه اندازی ۱۰۵۰ تخت نقاهتگاهی در ۱۱ شهرستان شمالغرب خبرداد و تصریح کرد: آگاه سازی یگانها ارتش، رعایت فاصله گذاری هوشمند در آسایشگاهها،ایجاد ایستگاههای کنترل و پایش علایم بیماری، ایجاد ایستگاههای کنترل تردد در مبادی ورودی استانها،حمایت از طرحهای بهداشتی و درمانی و ضدعفونی معابر و خودروها بخشی از اقدامات نزاجا در مبارزه با کرونا است.

وی ادامه داد: ۵۰۰ هزار بسته غذایی و بهداشتی نیز در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در شمالغرب کشور توزیع می شود.

امیر سرتیپ حاجیلو با بیان اینکه حفظ سلامت نیروهای رزمی در اولویت قراردارد، افزود: هیچ مورد کرونایی در بین نیروهای ارتش شمالغرب وجود ندارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین