|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۴
کد خبر: ۲۹۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کتاب «ویروس کرونا و پرسش‌ها و نگرانی‌های من» اثر الیزابت جِنِر، کِیت ویلسون و نیا رابرتس به صورت رایگان در دسترس بچه‌ها قرار گرفته است.

  به گزارش ایسنا، این کتاب با ترجمه‌ ثمین نبی‌پور به صورت رایگان از طریق وب‌سایت نشر افق و کانال تلگرام این نشر در دسترس عموم قرار گرفته است.

 در معرفی نشر از این کتاب آمده است: در ماه‌های اخیر، ویروس کرونا زندگی بچه‌های جهان را دگرگون کرده و اگر والدین نتوانند دغدغه‌های ذهنی فرزندان‌شان را تشخیص داده و پاسخ‌گوی پرسش‌های آنان باشند، کودکان در سازگاری با بحران دچار مشکل خواهند شد. در همین راستا نشر افق با ترجمه و انتشار رایگان این کتاب اثر الیزابت جِنِر، کِیت ویلسون و نیا رابرتس برای برطرف‌کردن دغدغه‌های ذهنی کودکان به کمکِ والدین آمده است.

 اکسل شفلر تصویرگر کتاب گروفالو در این کتاب تلاش کرده با شوخ‌طبعی بر ویژگی‌های مثبت زندگی در روزگار قرنطینه تأکید و لحظه‌های خوشایندی برای مخاطبان خلق کند. توصیه‌ها و پاسخ‌های نویسندگان کتاب هم زیر نظر پروفسور گراهام مِدلی استاد مدل‌سازی بیماری‌های عفونیِ دانشگاه بهداشت و پزشکی مناطق حاره در لندن تدوین شده و والدین را توانمند می‌کند تا الگویی برای کنترل بحران‌های متفاوت در خانواده طراحی کنند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین