|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۲۹۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه مشاغل کم ریسک از امروز 23 فروردین فعال خواهند بود، گفت: کسب و کارهای پرریسک اجازه فعالیت ندارند.

الیاس جویبان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، آموزشگاه‌های رانندگی، گرمابه، استخرها و سونا، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، پاساژها، مجتمع‌های اداری و بازارهای مسقف و رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها جزء مشاغل پرریسک هستند.

وی افزود: نمایشگاه‌ها و تالارهای پذیرایی، مراکزتجاری، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، مراکز تفریحی، بازی و گیم نت و قهوه خانه، چایخانه و کافی شاپ جزء مشاغلی هستند که مجاز به فعالیت نیستند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه طباخی‌ها و فست فودها تنها امکان غذای بیرون بر را دارند، تصریح کرد: به جز این مشاغل پرریسک بقیه مشاغل فعالیت خود را از امروز آغاز می‌کنند.

جویبان با بیان اینکه این مشاغل با مراعات پروتکل‌های بهداشت و درمان به ارائه خدمت خواهند پرداخت، یادآور شد: خواربارفروشی‌ها و مراکز عرضه کالاهای اساسی همچنان باز هستند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین