|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۲۹۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: هفته گذشته یک جلسه ستاد ملی کرونا با روسای کمیته‌های آن، دو جلسه هیات دولت و یک جلسه ستاد اقتصادی به ریاست حسن روحانی برگزار شده و شورای عالی امنیت ملی جلسه‌ای نداشته است. بدیهی است که هر نقل قول از جلسه‌ای که اساساً برگزار نشده، کذب محض و دروغ آشکار است.



علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور  در توئیتی نوشت: هفته گذشته یک جلسه ستاد ملی کرونا با روسای کمیته‌های آن، دو جلسه هیات دولت و یک جلسه ستاد اقتصادی به ریاست حسن روحانی برگزار شده و شورای عالی امنیت ملی جلسه‌ای نداشته است. بدیهی است که هر نقل قول از جلسه‌ای که اساساً برگزار نشده، کذب محض و دروغ آشکار است.

پیشتر شبکه رسانه خبری اینترنشنال ادعا کرده بود حسن روحانی، رییس‌جمهوری، ‌ در جلسه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹خورشیدی شورای عالی امنیت ملی که برای تصمیم‌گیری درباره وضعیت کشور در بحران کرونا تشکیل شده بود، گفته است: حتی اگر ۲ میلیون نفر جان خود را در اثر ابتلا به کرونا از دست بدهند، ‌ به دلیل وضعیت اقتصادی نمی‌توان کشور را تعطیل کرد. در ادامه این شایعه آمده است:رییس‌جمهوری ضمن مخالفت مجدد با ادامه تعطیلی اصناف و مشاغل در کشور گفته اگر مشاغل و اصناف را تعطیل کنیم، چند وقت دیگر با اعتراضات خیابانی ۳۰ میلیون گرسنه روبه‌رو خواهیم شد، که این بحران در صورت وقوع قابل کنترل نخواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین