کد خبر: ۲۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز سه شنبه از به هلاکت رسیدن 'عبد الرحمن اسلاموف' سرکرده گروه تروریستی موسوم به 'خوراستان' در حومه لاذقیه خبر داد.
سانا به نقل از یک مقام نظامی سوری که نامش ذکر نشده است، نوشت: ارتش و نیروهای مسلح سوری مراکز تجمع تروریست های 'جبهه النصره' را در روستاهای 'الکرت' و 'عین البیضا' در حومه شمالی لاذقیه، هدف قرار دادند و موفق شدند شماری از تروریست ها را که اغلب خارجی بودند، به هلاکت برسانند.

این مقام نظامی افزود: در جریان درگیری نیروهای ارتش با تروریست ها 'عبد الرحمن اسلاموف' معروف به 'ابوهریره قزاقستانی' سرکرده گروه تروریستی موسوم به 'خوراسان' و 'ابو مسلمه چچنی' سرکرده گروه تروریستی 'جیش المجاهدین' به همراه شماری از همراهانشان به هلاکت رسیدند.

در همین حال تعدای از یگان های ارتش موفق شدند شماری از تروریست ها را در محله 'دیر العدس' در حومه درعا به هلاکت برسانند و ‫یک دستگاه مجهز به تیربار سنگین در منطقه

'قصر اسود' شهر را منهدم کنند.

‫ارتش سوریه همچنین موفق شد مانع حمله تروریست ها به شهر 'البعث' و یک پست ایست و بازرسی بین این شهر و شهرک 'الحریه' در حومه قنیطره شوند.

نیروهای سوری در درگیری با تروریست ها در حومه قنیطره، شماری از تروریست ها را از پای در آورده و تجهیزات نظامی آن ها را منهدم کردند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین