|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷
کد خبر: ۲۹۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار فردا (پنج‌شنبه) همزمان با روز نیمه شعبان، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در اطلاعیه ای ضمن تبریک به مناسبت جشن نیمه شعبان و ولادت قائم آل محمد (ص)، حضرت مهدی (عج)، اعلام کرد: به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان، میادین و بازارهای میوه و تره بار فردا (پنجشنبه)، از ساعت ۸ صبح تا ساعت یک بعد از ظهر، باز هستند و مراجعه‌کنندگان می‌توانند ضمن رعایت کامل نکات بهداشتی و با استفاده از ماسک و دستکش به این مراکز، مراجعه و مایحتاج و محصولات مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنند.

خرید ۱۹ کیلو انواع محصولات در میادین میوه و تره بار با ۱۰۰ هزار تومان

همچنین سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: خرید ۱۹ کیلوگرم انواع میوه از جمله موز، کیوی، نارنگی، پرتقال و سیب، سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار تهران با پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار تومان امکان‌پذیر است.

بر اساس تازه‌ترین نرخنامه این سازمان، خرید ۱۹ کیلوگرم انواع محصولات با پرداخت مبلغ ۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان امکان پذیر است و این در حالی است که برای خرید همین میزان محصول در سطح تهران، به طور میانگین می بایست مبلغ ۱۴۶ هزار تومان هزینه شود.

بر اساس این گزارش، با پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار تومان ۱۹ کیلوگرم انواع میوه تازه و محصولات فرنگی را به شرح زیر می‌توان از میادین میوه و تره بار خریداری کرد:
سیب زرد و قرمز هر کیلو ۵ هراز و ۸۰۰، پرتقال تامسون شمال ۵ هزار و ۳۰۰، نارنگی  ۸ هزار و ۹۰۰، کیوی ۸ هزار و ۹۰۰، موز  ۱۴ هزار و ۲۰۰ و خیار رسمی کیلویی ۲ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است.

همچنین گوجه فرنگی بوته ای هر کیلوگرم ۵ هزار و ۹۰۰، بادمجان  ۴ هزار و ۷۰۰، کدو ۵ هزار و ۷۰۰، سیب زمینی ۴ هزار و ۷۰۰، پیاز کیلویی ۵ هزار و ۸۰۰  و لوبیا سبز هر کیلوگرم ۵ هزار و ۲۰۰ تومان است.

بر اساس این گزارش، سبزی های برگی کیلویی ۳ هزار و ۱۰۰ تومان، کاهو  ۳ هزار و ۴۰۰، نارنج ۳ هزار و ۲۰۰، هویج  ۲ هزار و ۵۰۰، گل کلم  ۲ هزار و ۵۰۰ و کرفس کیلویی ۲ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین