|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹
کد خبر: ۲۹۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
نخست وزیر اسلوونی به شدت از یوفا به خاطر برگزاری دیدار آتالانتا و والنسیا انتقاد کرد که موجب تسریع شیوع ویروس کرونا در اروپا شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، در حالی که یوفا در تلاش است تاریخ معینی برای همه رقابت‌ها پیدا کند و به کمک کردن همه باشگاه‌ها فکر می‌کند به خاطر برگزاری برخی از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا با انتقادات هم روبه‌رو می‌شود. به عقیده برخی این بازی‌ها موجب تسریع شیوع ویروس کرونا در اروپا شدند.

این بار یانز یانسا، نخست وزیر اسلوونی به یوفا و الکساندر شفرین (رییس یوفا) حمله کرد. او به انتقاد از برگزاری دیدار آتالانتا و والنسیا پرداخت و گفت: آن تصمیم یک جنایت بود و خطر شیوع را افزایش داد که تنها به اسلوونی محدود نشد. از کنسرت گرفته تا مسابقات فوتبال در ایتالیا و اسپانیا موجب شد کووید ۱۹ به سرعت در قاره اروپا گسترش پیدا کند. ده‌ها هزار نفر جان خود را از دست دادند و این آمار هم‌چنان در حال افزایش است.

نخست وزیر اسلوونی در پایان اظهار کرد: برخی از تورنمنت‌ها به خاطر مسائل مالی لغو نشدند حتی پس از این که سازمان بهداشت جهانی همه‌گیری را اعلام کرد.

این نکته را باید یادآوری کرد که شفرین در روزهای کرونایی به اسلوونی کمک کرد و ۲۰۰ هزار ماسک، ۲۰ هزار و ۱۰ دستگاه تنفسی به این کشور داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین