|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۲۹۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
سخنگوی هیات رییسه مجلس ‌شورای اسلامی از ارائه گزارش وزرای بهداشت، کشور و رییس سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس خبر داد.

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قرار است در جلسه علنی فردا (سه‌شنبه) مجلس آقایان نمکی، رحمانی‌فضلی و نوبخت گزارشی را در خصوص بحران کرونا و نحوه مقابله با آن به نمایندگان ارائه کنند. روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را در این باره ارائه خواهند کرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس تاکید کرد: مسائل اقتصادی و معیشتی مربوط به افراد و اقشار آسیب‌پذیر دیده از بحران کرونا و کسانی که فرصت‌های شغلی‌شان را از دست دادند و در شرایط سخت معیشتی قرار گرفتند، اقدامات جبرانی برای آنها و همچنین توزیع منابع و اعتبارات و نحوه تامین منابع و همچنین ادامه نحوه تامین منابع و همچنین ادامه برنامه ستاد ملی مقابله با کرونا و برنامه‌های ستادهای استانی و استانداران از محورهای گزارش آقایان نمکی، رحمانی فضلی و نوبخت خواهد بود.

وی افزود: لایحه مدیریت پسماند و همچنین لایحه مالیات بر ارزش افزوده نیز از دیگر دستورکارهای جلسه روز سه‌شنبه مجلس خواهد بود.

به گفته سخنگوی هیات رییسه مجلس جلسه علنی فردا (سه‌شنبه) مجلس از ساعت ٩ تا ١٢ برگزار خواهد شد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین