|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
کد خبر: ۲۹۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
   در پی اقدامات انجام شده توسط نظام بانکی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، استفاده از دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران که عملیات دریافت و پرداخت وجه نقد را انجام می دهد مورد استقبال مردم قرارگرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران و اعلام مقامات بهداشتی کشور اسکناس، یکی از مهم ترین ابزار انتقال ویروس است و تجمع پول در شعب در کنار دست به دست شدن آن می تواند احتمال ابتلا به ویروس را به شدت افزایش دهد.

بانک ملی ایران برای رفع مشکل وجه نقد مشتریان استفاده از دستگاه های «خودگردان» را در نظر گرفت و اینک مشتریان می توانند به جای حضور در شعبه به عنوان محلی که احتمال ابتلا به ویروس کرونا در آن بالاست، دستگاه خودگردان را برای واریز و حتی دریافت وجه خود انتخاب کنند.

این دستگاه ها علاوه بر این که همه خدمات معمول خودپردازها را انجام می دهند، در هر تراکنش حداکثر ۲۰۰ برگه اسکناس یا چک مسافرتی را دریافت کرده و در همان لحظه به حساب مورد نظر واریز می کنند.

بانک ملی ایران از همه مشتریان خود خواسته است حداکثر اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را انجام داده و با استفاده از خدمات غیر حضوری تا حد امکان از مراجعه به شعب خودداری کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین