|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۲۹۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
سخنگوی رسمی جانسون به خبرنگاران گفت: او همچنان علایمی خفیف از بیماری به ویژه تب بالا را دارد. توصیه های بهداشتی-درمانی نیز به روشنی گفته‌اند اگر شما همچنان تب بالایی دارید باید به حضورتان در قرنطینه ادامه دهید تا حالتان عادی شود.
بعد از آنکه نخست وزیر انگلیس چند روز قبل در پی ابتلایش به کروناویروس به قرنطینه رفت، نامزد وی نیز با انتشار پستی در توئیتر فاش کرد که او نیز علائم اصلی ابتلا به این ویروس را داشته و هفته گذشته را به استراحت پرداخته است.

به نقل از روزنامه دیلی میل، کری سیمونز، نامزد 32 ساله بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در توئیتر نوشت: "من یک هفته گذشته را به دلیل داشتن علائم اصلی ابتلا به کروناویروس به استراحت روی تختم گذراندم. من نیازی به اینکه تست کرونا بدهم نداشتم و بعد از هفت روز استراحت احساس میکنم رو به بهبودی هستم و حال بهتری دارم."

او در حالی این خبر را اعلام کرد که باردار است. او در ادامه این اظهاراتش نوشت: "اینکه هنگام بارداری به ویروس کووید-19 مبتلا شویم به وضوح نگران کننده است. از دیگر زنان باردار نیز میخواهم که حتما به‌روزترین توصیه‌ها را که از نظر من بسیار مطمئن هستند خوانده و اجرا کنید."

جدیدترین آمار مربوط به ابتلای انگلیسی ها به ویروس کرونای جدید نشان داده که 41903 تن در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و تعداد 4313 انگلیسی نیز در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

نادین دوریس، وزیر بهداشت انگلیس نیز که سه هفته پیش خبر ابتلایش به کروناویروس اعلام شد، به پست سیمونز واکنش داده و در توئیتر نوشت: در این مدت مرتبا با کری سیمونز صحبت داشته‌ام. او علائم معمول و نشانه‌هایی که اکثر افراد مبتلا به کووید 19 داشته‌اند را تجربه کرده است و اکنون در حال بهبودی یافتن است و روز به روز حالش بهتر می شود.ما در این وضعیت در کنار هم هستیم.

بوریس جانسون روز جمعه گذشته بعد از نشان دادن علائم ابتلا به کروناویروس به قرنطینه رفت. او قرار بود روز شنبه بعد از هفت روز از قرنطینه خارج شود اما این اتفاق نیفتاد. جانسون ویدیویی را منتشر و در آن تایید کرد، هنوز از بیماری بهبود نیافته و همچنان تب دارد و بنابراین همچنان در قرنطینه باقی می‌ماند.

جانسون عنوان کرد: هر چند که من احساس میکنم حالم بهتر است و دوره هفت روزه قرنطینه را سپری کرده‌ام اما متاسفانه همچنان یکی از علائم بیماری یعنی تب را به صورت جزئی دارم. بنابراین مطابق با توصیه های دولت من باید همچنان خودم را قرنطینه کنم تا زمانی که این علامت نیز از بین برود.

جانسون همچنین از مردم انگلیس خواست که همچنان به مقررات پایبند بمانند و مشاهده هوای خوب در کشور، آنها را برای بیرون آمدن از خانه وسوسه نکند.

او با توصیه به انگلیسی‌ها برای اینکه همچنان در خانه‌هایشان باقی بمانند عنوان کرد: من فقط از شما میخواهم لطفا از خانه بیرون نیایید و همین الان هم به توصیه ها پایبند بمانید. در این کشور تلاشها و فداکاری‌های بزرگی به شکلی درخشان و درست برای مقابله با گسترش ویروس صورت گرفته است.

سخنگوی رسمی جانسون به خبرنگاران گفت: او همچنان علایمی خفیف از بیماری به ویژه تب بالا را دارد. توصیه های بهداشتی-درمانی نیز به روشنی گفته‌اند اگر شما همچنان تب بالایی دارید باید به حضورتان در قرنطینه ادامه دهید تا حالتان عادی شود.

برخی منابع گفته‌اند، جانسون در این مدت بی حالی شدیدی داشته و بسیار خوابیده است.

یک منبع دیگر نیز عنوان کرد: این بیماری حال او را شدیدا بد کرده است و واقعا از پا انداخته است اما او ذاتا تمایل دارد که وجهه خود را حفظ کند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین