|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۲۹۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
ستاره تیم بسکتبال وریرز در روزهای قرنطینه به خاطر بحران کرونا به معلم دخترش تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، استفن کری در صفحه شخصی‌اش از طریق لایو اینستاگرام با برخی از بسکتبالیست‌های NBA  گفت‌وگو کرد. همچنین درباره روزهای قرنطینه صحبت کرد که به معلم دخترش تبدیل شده است. بازیکن تیم بسکتبال وریرز که به خاطر لغو مسابقات به دلیل بحران کرونا در خانه به سر می‌برد با بسکتبالیست‌های NBA درباره تاریخ این رقابت‌ها صحبت کرد.

او به کارهایی که در قرنطینه انجام می‌دهد هم اشاره کرد و گفت: قرنطینه خیلی خوب است. روز من این گونه سپری می‌شود: بیدار می‌شوم، کمی تمرین می‌کنم، سپس کلاس دخترم شروع می‌شود و من برای دقایقی به معلم جانشین تبدیل می‌شوم.

پس از این که دختر کری به کلاس مجازی می‌رود بازیکن وریرز کارها را پیگیری می‌کند. بسکتبالیست آمریکایی در این رابطه گفت: آنها را در کلاس مجازی دنبال می‌کنم. همه چیز در کلاس‌هایشان دارند. پس از پایان کلاس من کسی هستم که باید بنشینم و برگه‌ها را تقسیم کنم. این در حالی است که او باید اینجا بنشیند و این کار را انجام دهد.

اگر کری توانسته دو بار جایزه ارزشمندترین بازیکن NBA را کسب کند و شش بار در تیم آل استار قرار بگیرد، در کلاس درس تنها یک معلم سه ستاره است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین