|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۲۹۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
چنین کاری برای کاپیتان یک کشتی نامناسب بوده و من ۱۰۰ درصد با تصمیم آنان موافقم. وزیر موقت نیروی دریایی آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که تصمیم گرفته "برت کروزیر"، کاپیتان ناو روزولت را به دلیلی اقدام نامناسبش برکنار کند.
دونالد ترامپ اظهار کرد، از تصمیمی که برای برکناری کاپیتان ناو هواپیمابر تئودور روزولت بر سر "ایمیل نامناسب" او درباره گسترش کووید ۱۹ گرفته شده، حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در نشست ستاد مقابله با کرونا در کاخ سفید گفت: ما یکی از بزرگترین کشتی‌های جهان با هزاران سرنشین را داریم و شما حدود ۱۲۰ مبتلا دارید و این کاپیتان در ویتنام توقف کرده و سرنشینان در این کشور پیاده شده‌اند. در میانه چنین همه گیری‌ای نباید چنین کاری می‌کردید.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، به گفته این رییس جمهور، کاپیتان این ناو "نامه‌ای پنج صفحه‌ای" نوشته است.

وی افزود: آنان تصمیم خود را گرفته‌اند، من این تصمیم را نگرفته‌ام. وزیر دفاع و بسیاری دیگر در گرفتن این تصمیم شرکت داشته‌اند. به نظر من کاری که او کرد و نامه نوشت افتضاح بود. اینجا که کلاس ادبیات نیست!

او تاکید کرد، "این کاپیتان می‌توانست تماس بگیرد و پیشنهادهای خود را ارائه کند اما تصمیم نامناسبی بود که نامه‌ای بنویسد و در ویتنام توقف کند؛ جایی که سرنشینان کشتی از آن پیاده و به کرونا مبتلا شدند."

او گفت: چنین کاری برای کاپیتان یک کشتی نامناسب بوده و من ۱۰۰ درصد با تصمیم آنان موافقم.
وزیر موقت نیروی دریایی آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که تصمیم گرفته "برت کروزیر"، کاپیتان ناو روزولت را به دلیلی اقدام نامناسبش برکنار کند.

نتیجه آزمایش کووید ۱۹ حدود ۱۱۴ تن از ملوانان این ناو مثبت بوده و پیش بینی می‌شود شمار بیشتری از مبتلایان در این ناو وجود داشته باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین