|
|
امروز: يکشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۱
کد خبر: ۲۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
وی افزود: نیاز بازارهای صادراتی در قطعات یدکی و ارائه دانش خدماتی در اولویت برنامه های سایپا یدک قرار گرفته و حرکت در این زمینه به صورت هدفمند ادامه می یابد.
مدیر عامل شرکت سایپا یدک از گسترش شبکه خدمات پس از فروش در بازارهای صادراتی سایپا خبر داد.
مدیر عامل شرکت سایپا یدک در بازدید از شبکه خدمات پس از فروش خودروهای سایپا در کشور آذربایجان با اشاره به لزوم ارائه خدمات چابک به خودروهای صادراتی گروه سایپا در بازاهای صادراتی گفت: سایپا یدک با برنامه ریزی در حوزه خودروهای صادراتی قصد دارد با گسترش فعالیت های خود در این حوزه و سرعت به خدمات دهی خود در جهت افزایش رضایت مندی حرکت کند.

وی افزود: نیاز بازارهای صادراتی در قطعات یدکی و ارائه دانش خدماتی در اولویت برنامه های سایپا یدک قرار گرفته و حرکت در این زمینه به صورت هدفمند ادامه می یابد.
وحید زاده رضایت مندی مشتریان را از مهمترین و کلیدی ترین اصول خدمات دهی دانست و گفت : سایپا یدک با مد نظر قرار دادن این موضوع و تاکید بر ارائه خدمات مناسب در جهت رضایت مشتریان گام برخواهد داشت تا بتواند مشتری مداری را به عنوان مزیت صادراتی محصولات خود در کشورهای هدف ارائه دهد.

گفتنی است شرکت سایپا یدک در سال جاری به عنوان صادر کننده نمونه کشوری معرفی و لوح و تندیس این حوزه را دریافت کرده است.

منبع: سایپانیوز
   
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین