کد خبر: ۲۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
شاهدان گفتند درگیری در بیمارستان به دخالت نیروی انتظامی انجامید و ماموران برای کنترل اوضاع و بیرون راندن طرفین نزاع از بیمارستان از گاز اشک آور استفاده کردند.
طرفین یک نزاع جمعی که یکشنبه شب در تعقیب یک زخمی وارد بیمارستان فاطمی اردبیل شده بودند ، با چاقوکشی و تهدید ماموران و نگهبانان نظم بیمارستان را به هم ریختند.
به نقل از شاهدان صحنه و همسایگان بیمارستان فاطمی حاکیست که در این حادثه سه تن از ماموران و نگهبانان بیمارستان که مشغول انجام وظیفه بودند ، با چاقو زخمی شدند.

شاهدان گفتند درگیری در بیمارستان به دخالت نیروی انتظامی انجامید و ماموران برای کنترل اوضاع و بیرون راندن طرفین نزاع از بیمارستان از گاز اشک آور استفاده کردند.
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در گفت و گو با ایرنا ، ادعای برخی رسانه ها که به نقل از شاهدان از حمله به بیمارستان فاطمی خبر داده اند را رد کرد و گفت : حمله به بیمارستان در کار نبوده است.

'ناصر عتباتی' افزود : یک نزاع گروهی که شب گذشته در یکی از محلات حاشیه اردبیل به وقوع پیوسته بود در نهایت به داخل بیمارستان فاطمی کشیده شد.
وی بیان کرد: فرار یکی از طرفین دعوا به داخل بیمارستان و تعقیب وی از سوی چند نفردیگر ، این نزاع را به داخل بیمارستان کشید که ماجرا در نهایت با دخالت نیروهای انتظامی پایان یافت.

یکی از مسوولان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هم گفت : دو تن از نگهبانان بیمارستان با ضربه چاقو و چماق و یک مامور انتظامی نیز با چاقو زخمی شده اند.
بر اساس اظهارات رسمی و غیر رسمی ، درگیری و نزاع جمعی ابتدا در محله وحدت اردبیل روی داده و درپی انتقال یکی از مجروحان به بیمارستان فاطمی دو طرف نزاع و خانواده آنها این درگیری را به محوطه بیمارستان کشانده اند.

با این حال مسوولان نیروی انتظامی اردبیل از هرگونه اطلاع رسانی در این زمینه خودداری می کنند اما گفته می شود که تعدادی از عوامل این نزاع و درگیری توسط پلیس دستگیر شده اند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین