|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۲۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
این یازده توصیه توسط گروهی از پزشکان و کارشناسان سلامت آفریقا تهیه شده است.
ستارگان فوتبال دنیا برای مبارزه با بیماری مهلک ابولا به کمپینی با عنوان 'یازده توصیه برای مبارزه با ابولا' پیوستند.

به گزارش فیفا، بازیکنان سرشناسی مثل کریستیانو رونالدو، نیمار، دروگبا و لام در این کمپین قرار است با ارسال پیام هایی در قالب فیلم های انیمیشن، پیغام های رادیویی، نمایش بنر، پوستر و عکس، 11 توصیه پیشگیرانه در رابطه با گسترش بیماری ابولا را به مردم منتقل کنند.

این یازده توصیه توسط گروهی از پزشکان و کارشناسان سلامت آفریقا تهیه شده است.

فیفا در این باره اعلام کرد: فوتبالیست های مطرح جهان با همکاری فیفا، کنفدراسیون فوتبال آفریقا و کارشناسان سلامت این قاره تلاش می کنند سطح آگاهی مردم دنیا در مورد بیماری ابولا را افزایش دهند و به گسترش تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با این بیماری بپردازند.
پپ گواردیولا و جروم بوآتنگ از بایرن مونیخ، ژاوی هرناندز و جرارد پیکه از بارسلونا، رافائل وارانه و گرت بیل از رئال مادرید، جرج دیویس بازیکن سیرالئونی و جان اوبی میکل بازیکن نیجریه ای چلسی، افراد صاحب نام دیگری در عرصه فوتبال هستند که در این طرح شرکت کرده اند.

این مبارزه چند رسانه ای با شعار' با کمک یکدیگر می توانیم ابولا را شکست دهیم' آغاز شد و هدف از هر یک از پیام های بهداشتی آن مثل 'بیماری های غیر عادی را گزارش کنید' و ' گوشت را به شیوه درست بپزید'، برای گسترش آگاهی مردم درباره چگونگی انتشار ویروس ابولا و ارائه اطلاعات روشن برای کاهش شانس انتقال این ویروس در محیط های آلوده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین