|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۹
کد خبر: ۲۹۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
دو بازیکن بزرگ شاغل در لیگ چین به دلیل بسته شدن مرزهای این کشور، از ورود به چین و شرکت در تمرینات تیمشان بازماندند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، بسته شدن مرزهای چین به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شد دو بازیکن بزرگ شاغل در لیگ فوتبال چین نتوانند به تمرینات تیم‌های‌شان اضافه شوند. هالک و اسکار دو بازیکنی بودند که در آخرین لحظه توانستند قبل از بستن مرز، به چین بازگردند. ولی مارکو آرناوویتوویچ و پائولینیو دو بازیکن دیگری که قرار بود به تیم‌های‌شان برگردند، به دلیل بسته شدن مرزهای این کشور از ورود به چین بازماندند. در این راستا مشخص نیست که مسوولان تیم‌ها بدون برخی لژیونرهای معروف خود چطور قرار است رقابت‌های لیگ چین را که از آوریل آغاز شود را از سر می‌گیرند.

طبق گفته رسانه‌های چینی، هالک و اسکار توانستند ۱۰ دقیقه قبل از بسته شدن مرز وارد خاک چشن شوند. چین به خاطر شیوع ویروس کرونا در اروپا اجازه ورود افراد به این کشور را نمی‌دهد. این ممنوعیت حتی برای دارندگان ویزا یا اجازه اقامت اعمال می‌شود. این که چه مدت محدودیت‌ها ادامه خواهد داشت هنوز مشخص نشده است.

بعد از کنترل ویروس کرونا در کشور چین، قرار است رقابت‌های باشگاهی در این کشورل در ماه اوریل از سر گرفته شود و به همین خاطر تمرینات تیم‌ها برای ادامه حضور در سوپر لیگ چین کم کم در حال آغاز شدن است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین