|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۹
کد خبر: ۲۹۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۸
ترامپ می‌گوید این دستگاه‌ها در اوهایو، نیویورک، ایالت واشنگتن و واشنگتن دی سی مستقر می‌شوند تا به این وسیله، کمبود ماسک ان 95 برطرف شود.
رئیس جمهوری آمریکا که روز گذشته گفته بود هر ماسک ان 95 می‌تواند 20 بار استفاد شود، از به کارگیری 120 هزار دستگاه ضدعفونی کننده این ماسک‌ها در اوهایو، نیویورک و واشنگتن دی سی خبر داد.

دونالد ترامپ روز دوشنبه در نشست خبری روزانه خود درباره ویروس جدید کرونا افزود: شرکت‌های دارویی همچنین در حال تولید میلیون‌ها دز داروی کلروکوئین هستند.

رئیس جمهوری آمریکا بارها گفته است داروی هیدروکسی کلروکوئین که یک داروی ضد مالاریا است به همراه آزیترومایسین برای درمان کرونا مفید است.

ترامپ روز گذشته اعلام کرد این دارو بر روی یکهزار و 100 بیمار در نیویورک آزمایش شده است و به زودی نتایج آن مشخص می شود.

اگرچه برخی از پزشکان هم با نظر ترامپ برای تاثیرگذاری این دارو موافق هستند، اما خبرهایی از فوت برخی بیماران به دلیل استفاده از این دارو مشاهده شده است. همچنین تاکنون سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از این دارو برای درمان کووید-19 را تایید نکرده است.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین درباره ضدعفونی کردن مکرر ماسک‌های پزشکی ان 95 هم گفته بود، این ماسک‌ها مواد خوبی دارند و می توانند برای 20 بار ضدعفونی شده و مصرف شوند.

ترامپ می‌گوید این دستگاه‌ها در اوهایو، نیویورک، ایالت واشنگتن و واشنگتن دی سی مستقر می‌شوند تا به این وسیله، کمبود ماسک ان 95 برطرف شود.

وی که روزهای گذشته از فناوری آزمایش کرونا در پنج دقیقه خبر داده بود، در نشست امروز اظهار کرد تا کنون بیش از یک میلیون آزمایش کرونا گرفته شده است.

بر اساس اعلام تارنمای دانشگاه جان هاپکینز تا این ساعت، 159 هزار و 184 نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و 2 هزار و 954 نفر هم جان باخته‌اند.

تعداد پنج هزار و 595 نفر هم از این بیماری بهبود یافته‌اند.

خبر در حال تکمیل است
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین