|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۹۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران اعلام کرد:گرمخانه‌ها امسال با وجود کرونا تعطیل نشد و با تدارکاتی ضمن محافظت از بی‌سرپناه‌ها، آنان نوروز را شادتر حس کردند.

محمدرضا جوادی‌ یگانه در صفحه توییتر خود نوشت: گرمخانه‌های شهرداری تهران امسال با وجود کرونا نه تنها تعطیل نشد، بلکه تدارک خوبی دیده شد تا ضمن محافظت بیشتر از بی‌سرپناه‌های شهر، حلول نوروز را شادتر حس کنند. 

معاون شهردار تهران در ادامه بیان کرده: باید از همه مددکاران شهر که بی‌ادعا کنار آنها ماندند تشکر کنم. این ویدیو نظرات مددجویان را نشان می‌دهد.

۲۴ گرمخانه و سامانسرا در پایتخت فعالیت می‌کنند و تمامی گرمخانه‌ها روزانه سه بار ضدعفونی می‌شوند و تاکنون هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در این مراکز گزارش نشده است.

تاکنون بیش از ۲ هزار نفر در گرمخانه‌های پایتخت پذیرش شده‌اند، این پذیرش به صورت روزانه و حتی از پیک سرما  این آمار بیشتر است.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن ماه کشور را درگیر کرده تا دهم فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر به این بیماری مبتلا شده که از میان ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر نیز بهبود یافته‌ و  ۲هزار و ۶۴۰ نفر  جان خود را از دست داده‌اند.

کودکان کار، زباله گرد و افراد آسیب دیده بیشتر در معرض این بیماری قرار دارند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین