|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۹۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
عبدالکریم گراوند در نشست ویدئو کنفرانس با رییس جمهور با اشاره به اقدامات استان برای مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید تعداد تخت های بستری استان از ۸۸۰ تخت به ۱۴۰۰ تخت رسیده و بیمارستان اورژانس هسته ای هم امسال افتتاح خواهد شد.
استاندار بوشهر با اشاره به استقبال مردم استان بوشهر از طرح فاصله گذاری اجتماعی از خسارت ۶۵ میلیارد تومانی سیل در استان بوشهر خبر داد.

عبدالکریم گراوند در نشست ویدئو کنفرانس با رییس جمهور با اشاره به اقدامات استان برای مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید تعداد تخت های بستری استان از ۸۸۰ تخت به ۱۴۰۰ تخت رسیده و بیمارستان اورژانس هسته ای هم امسال افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: کار بزرگی که در جریان بیماری کرونا در استان شاهد بودیم فعالیت شرکت های دانش بنیان و تاثیری که در تامین نیازمندی های استان داشتند بود.

استاندار بوشهر عنوان کرد: کرونا با همه مشکلاتی که داشت فرهنگ ویدئو کنفرانس را برای جلسات مهم تقویت کرد که این مهم با اقدامات دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساختهای ارتباطی محقق شده است.

وی در مورد آخرین آمار مبتلایان استان به کرونا افزود: آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان بوشهر ۸۵ نفر است؛ در مدت شیوع کرونا هم ۲ هزار و ۸۷۲ بیمار به مراکز درمانی استان مراجعه کردند از این تعداد یک هزار و ۱۳۶ نفر بستری و یک هزار و ۸۸ نفر ترخیص و ۴۸ نفر هم بستری هستند.

گراوند گفت: هم اکنون ۸۵ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر شناسایی شده که ۷۳ نفر بهبود یافتند و متاسفانه ۶ نفر فوت شدند. ضمن اینکه ۳ پرستار مراکز درمانی استان هم به کرونا مبتلا شدند که اکنون در وضعیت خوبی هستند.

وی بیان کرد: در استان بوشهر روند ثابتی در شیوع کرونا داشتیم و اوج ابتلا در یک روز ۱۰ نفر بوده که اکنون مبتلایان بهبود یافته هم در قرنطینه هستند.

مقام عالی دولت در استان بوشهر با اشاره به طرح غربالگری وزارت بهداشت گفت: ۸۰ درصد این طرح در استان بوشهر اجرا شده است.

گراوند با بیان اینکه مردم استان بوشهر استقبال خوبی از طرح فاصله گذاری اجتماعی داشتند، افزود: در حالی که سال گذشته در این ایام مصرف بنزین در استان دو میلیون لیتر گزارش شد اما این رقم در سال جاری به یک میلیون و ۳۰ هزار لیتر رسید و پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هم به ۹۳۳ هزار لیتر کاهش یافته است.

وی همچنین از وزیر نفت در مورد صدور دستورالعمل سختگیرانه برای صنایع نفت و گاز مستقر در استان برای کنترل کرونا قدردانی کرد.

استاندار بوشهر در مورد اقدامات استان برای وقوع سیل هفته گذشته گفت: در جریان بارش تگرگ در شهرستان جم ۱۶۰ هکتار باغات این شهرستان آسیب دیدند. سیل در کنگان هم علاوه بر خسارت به زیرساخت های شهری و اراضی کشاورزی، متاسفانه یک کشته بر جای گذاشت.

وی بیان کرد: کل خسارت وارده به بخش کشاورزی و زیرساخت های شهری ناشی از سیل و تگرگ در استان ۶۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین