|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
کد خبر: ۲۹۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴
اسماعیل خلیل زاده طی نامه ای با استعفای عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران مخالفت کرد.

 اسماعیل خلیل زاده رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال تهران که به دلیل درگذشت همسر خود و درگیری با ویروس کرونا شرایط جسمانی مطلوبی ندارد طی نامه‌ای خطاب به سیدعبدالرضا موسوی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تهران خواهان ادامه همکاری وی شد.

در این نامه آمده است:

احتراماً ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و اعیاد شعبانیه، بدینوسیله از همدردی جنابعالی با اینجانب در غم درگذشت همسر مهربانم و تسلای دل بازماندگان صمیمانه سپاسگزاری نموده و در این وضعیت جسمانی ناتوان، رنجور و نحیف خویش سجده شکر و بندگی خود را در برابر حکمت و مشیت خداوند متعال بجا می اورم.

امید است در صورت شرط حیات، این الطاف و ابراز همدردی همه دوستان و جنابعالی را در شادی‌ها جبران نمایم.

بنا به وجود مشکلات شدید مالی و مدیریتی ناشی از شکایتهای خارجی، تعهدات داخلی و انجام امور روزمره باشگاه در این شرایط ویژه کشور، نه بعنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال بلکه بعنوان یک هوادار و خادم کوچک و به نیابت از همه هواداران، مربیان، بازیکنان و دلسوزان استقلال از جنابعالی درخواست می‌کنم با عنایت به درایت، دوراندیشی و امعان نظر مقام عالی وزارت در عدم پذیرش و مخالفت با استعفای جنابعالی از عضویت هیأت مدیره باشگاه استقلال، همچون دو ماه گذشته که بی ریا و با تمام وجود همچون سرباز در کنار استقلال، مربیان و بازیکنان بودید، در این روزهای سخت پیش رو نیز در کنار ما و مجموعه استقلال بوده و مانند گذشته استین ها را بالا زده و برای سرافرازی استقلال به تلاش خود ادامه دهید.

قطعاً عهد و پیمانی که با هم برای سربلندی و ساختن استقلال رویایی و کسب ستاره سوم بستیم و هم قسم شدیم همانند دو سرباز تا اخرین توان برای شادی دل میلیونها هوادار عزیزمان بجنگیم را فراموش نکرده اید.

بی شک حضور مجدد در کنار هم، درایت جنابعالی و نیز اتحاد و همبستگی تمام ارکان باشگاه (فارغ از همه اختلاف نظرات گذشته ما در راهبرد و نه در آرمانها)، موجبات بهبود امور، حل مشکلات باشگاه و خوشحالی و شادی دل هواداران میلیونی استقلال را فراهم خواهد ساخت.

بدیهی است پس از کسب بهبودی اینجانب در اولین فرصت، در کنار جنابعالی و دیگر اعضای محترم هیأت مدیره تشکیل جلسه داده و باهماهنگی ریاست محترم مجمع نسبت به انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه اقدام نموده و فصل جدیدی از باشگاهداری نوین را با طرح‌ها و برنامه‌های گسترده در مجموعه استقلال بزرگ اغاز خواهیم کرد.

در ادامه این مسیر طولانی، همه عزیزان و هواداران در کنار ما خواهند بود. در اینجا باید مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات و تلاش‌های برادر عزیزم جناب اقای فتح اله زاده در دوران تصدی مدیریت باشگاه ابراز داشته و ارزو دارم بهبودی خویش را هر چه زودتر به دست اورده و بتوانیم از تجربیات گرانبهای ایشان بهره مند گردیم..

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین