|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۲۹۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
مدیرزکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با اشاره به پلمب ۱۰۰ واحد غیرمجاز اقامتی در یزد، گفت: حفظ سلامت مردم اولویت فعالیت تاسیسات گردشگری است لذا با واحدهای متخلف برخورد و پلمب خواهند شد.

«سیدمصطفی فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از پلمب ۱۰۰ خانه مسافر غیرمجاز در یزد خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۲۳۰ خانه مسافر در یزد نیز به دلیل فعالیت در شرایط شیوع کرونا ویروس، اخطار دریافت کرده‌اند.

وی با بیان این که هیچ واحد و تاسیسات گردشگری به خصوص اقامتی در این برهه حساس نباید فعالیت کند، خاطرنشان کرد: حفظ سلامت مردم اولویت فعالیت تاسیسات گردشگری است به طوری که واحدهای مجاز به طور خودجوش نسبت به تعطیلی واحدهایشان اقدام کرده‌اند، لذا با واحدهای متخلف برخورد و پلمب خواهند شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با بیان این که براساس پایش سال گذشته حدود سه هزار واحد غیرمجاز اقامتی در یزد برآورده شده است، گفت: اکثر این واحدها در شهرستان و شهر یزد فعالیت می‌کنند و کمتر شهرستان‌ها درگیر این واحدهای غیرمجاز هستند.

فاطمی در پایان خواستار مشارکت مردم در شناسایی این واحدها شد و خاطرنشان کرد: مردم به منظور حفظ سلامت جامعه و همشهریانشان در صورت مشاهده فعالیت خانه‌های مسافر غیرمجاز، از طریق شماره تماس  ۳۶۲۰۲۷۷۷ یا مراجعه به سایت www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شکایات به اداره کل میراث فرهنگی گزارش دهند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین