|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۲۹۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷
دکتر رحمانی فضلی با اطمینان خاطر به مردم مبنی بر اینکه پیش از اجرای طرح اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت، بر تلاش حداکثری صدا و سیما و سایر رسانه‌ها برای انعکاس دقیق طرح و پیگشیری از بروز هرگونه نگرانی در مردم تأکید کرد.
وزیر کشور با تصریح بر مشارکت همه دستگاه‌های عضو ستاد ملی مدیریت کرونا در اجرای طرح، مسئولیت اجرای طرح را بر عهده کمیته اجتماعی انتظامی ستاد بر شمرد و گفت: آقای ذوالفقاری به عنوان رئیس این کمیته، مسئول راهبری اجرای طرح و سخنگوی طرح در سطح ملی خواهد بود و در هر استان هم یک سخنگوی طرح تعیین خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز ششم فروردین ماه در نشست ویدئو کنفرانس با استانداران و رؤسای ستادهای استانی مدیریت بیماری کرونا، آمادگی‌های استان‌ها برای اجرای  طرح فاصله‌گذاری اجتماعی (کاهش زنجیره انتقالی بیماری کرونا) را بررسی کرد.

بنا بر این گزارش در این نشست ویدئو کنفرانس که با حضور فرمانده ناجا، معاون دادستان کل کشور و معاونین وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی- صنعت، معدن و تجارت - وزارت کشور و در هر یک از استانها با حضور استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرمانده انتظامی و دادستان آن استان برگزار شد، ضمن تشریح ابعاد و چارچوب‌های طرح کاهش زنجیره انتقالی بیماری کرونا، نقطه نظرات و پیشنهادات استان‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست، نائب رییس شورای عالی مدیریت بحران کشور ضمن تشکر از همراهی های مردم  در مسیر مدیریت بیماری کرونا و تقدیر از تلاش همه استان ها در این مسیر، گفت: علیرغم برخی نارسائی‌ها،بحمدالله برآیند اقدامات دستگاه‌های مختلف، تا کنون چه در عرصه درمان، چه در عرصه تأمین اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم و چه از نظر تعامل با افکار عمومی، در مجموع قابل قبول و مناسب است .

دکتررحمانی فضلی، با مرور روند تصویب طرح به عنوان گام جدید فعالیت ها در روند مدیریت بیماری کرونا که بر اساس پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دنبال شده است، تاکید کرد؛ طرح پس از آنکه مورد تایید نهائی ریاست جمهوری، قرار گرفت، از سوی وزارت کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

وزیر کشور با تصریح بر مشارکت همه دستگاه های عضو ستاد ملی مدیریت کرونا در اجرای طرح، مسئولیت اجرای طرح را بر عهده کمیته اجتماعی انتظامی ستاد بر شمرد و گفت: آقای ذوالفقاری به عنوان رئیس این کمیته، مسئول راهبری اجرای طرح و  سخنگوی طرح در سطح ملی خواهد بود و در هر استان هم یک سخنگوی طرح تعیین خواهد شد.

دکتر رحمانی فضلی با اطمینان خاطر به مردم مبنی بر اینکه پیش از اجرای طرح اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت، بر تلاش حداکثری صدا و سیما و سایر رسانه‌ها برای انعکاس دقیق طرح و پیگشیری از بروز هرگونه  نگرانی در مردم تأکید کرد.

وزیر کشور در همین زمینه با اشاره به اهمیت همکاری مردم در اجرای طرح خاطرنشان کرد: مرکز ثقل و قدرت واقعی اجرای طرح مردم هستند و هر تلاشی در اجرای این طرح، صرفاً در راستای صیانت از سلامت و امنیت مردم خواهد بود.

شایان ذکر است فرمانداران ٤٣٠ شهرستان کشور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس این جلسه را مشاهده و مستقیماً در جریان سیاست‌های وزارت کشور در این زمینه قرار گرفتند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین