|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۹۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم‌ ملی والیبال ایران، ضمن اینکه در پیامی عید نوروز را به محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون ‌والیبال و مردم ایران تبریک گفته و اظهار کرد: شرایط سختی به دلیل شیوع ویروس کرونا حکم فرما است ولی مردم تسلیم نمی‌شوند.
سرمربی سابق تیم‌ملی والیبال ایران گفت: مردم ایران و ایتالیا بخاطر ویروس کرونا روزهای سختی را می‌گذرانند، اما ما تسلیم نمی‌شویم.

به گزارش ایسنا، خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم‌ ملی والیبال ایران، ضمن اینکه در پیامی عید نوروز را به محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون ‌والیبال و مردم ایران تبریک گفته و اظهار کرد: شرایط سختی به دلیل شیوع ویروس کرونا حکم فرما است ولی مردم تسلیم نمی‌شوند.

او ادامه داد: این روزها، روزهای خیلی سختی برای همه در جهان است، مخصوصاً برای مردم ایران و ایتالیا. با این حال امیدوارم شما و خانواده بزرگ والیبال ایران در صحت و سلامتی بوده و نوروز خیلی خوبی داشته باشید.
 
ولاسکو در پایان گفت: چالش سختی پیش رو داریم، اما می‌توانیم در کنار هم بودن پیروز شویم. تسلیم نشده و این بیکاری را شکست می‌دهیم. من عاشقانه ایران و مردمش را دوست دارم. حال همه ما خوب است و در قرنطینه خانگی به سر می‌بریم، اما به کارم ادامه می‌دهم و از طریق اسکایپ، جلساتم را با مربیان برگزار می‌کنم و فایل ویدیویی برای بازیکنان می‌فرستم تا در خانه تمرین کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین