|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۹۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: ساخت پل در محورهای مواصلاتی ایرانشهر به دلگان و زهکلوت از ضرورت های مهم و اجتناب ناپذیر بوده که در شرایط بارش ها و سیلابی شدن رودخانه ها شاهد قطع راههای ارتباطی نباشیم.

مجتبی شجاعی در حاشیه بازدید مشترک خود به همراه مقبلی معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از محور دلگان به زهکلوت کرمان به ایسنا بیان کرد: موج دوم آب آوری و تخلیه آب سیلاب اخیر استان کرمان در شب گذشته، باعث خسارتهای سنگین به محور دلگان به زهکلوت از جمله تخریب پلها، تخریب آبنما ها و جاده ها شدده است.

وی ادامه داد: طبق برآورد اولیه  سیل ۸۰ میلیارد تومان به جاده های مواصلاتی شهرستان خسارت وارد شده است.

وی اظهار داشت: بالاخره وزارت راه می‌بایست تکلیف محور اصلی و مهم ایرانشهر سیستان و بلوچستان به زهکلوت از استان کرمان را با تخصیص اعتبارات کافی جهت تکمیل پل ها مشخص کند و تا کی مردم بلافاصله پس از اندکی باران شاهد قطع ارتباطات باشند و این در حالی است که این‌محور محوری اقتصادی و پراهمیت برای دو استان است.

فرماندار دلگان گفت: تمامی آبنما ها می بایست تبدیل به پل گردد تا سیلابها و روان آبها براحتی نتوانند محورها را تخریب کنند و البته مستلزم نگاه ملی و اعتبارات کشوری می باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین