|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۲۹۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
با توجه به بارندگی که در مدت زمان کمتر از یک ساعت حدود ۱۲۳ میلیمتر بارش در شهرستان کنگان داشتیم و باعث خسارت هایی به منازل مسکونی شهری و روستایی، خسارت به مبلمان شهری، خودروها، تأسیسات آب و برق و قطعی گاز، تاسیسات زیربنایی و تلفات دامی بوده است.
مدیرکل بحران استان بوشهر گفت: سیل و طغیان رودخانه‌ها و به دنبال آن آبگرفتگی در شهرستان های جنوبی استان بوشهر خسارت هایی به بار آورده است.

جهانگیر دهقانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سیل و طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی شدید معابر در شهرستان کنگان عنوان کرد: با توجه به بارندگی که در مدت زمان کمتر از یک ساعت حدود ۱۲۳ میلیمتر بارش در شهرستان کنگان داشتیم و باعث خسارت هایی به منازل مسکونی شهری و روستایی، خسارت به مبلمان شهری، خودروها، تأسیسات آب و برق و قطعی گاز، تاسیسات زیربنایی و تلفات دامی بوده است.

این مسئول تاکید کرد: یک سری مسیرهای ارتباطی از جمله کنگان-عسلویه محور پرک، دیّر، مسیر دوراهک به ریز و... ریزش داشته و بعضی نقاط نیز مسدود شده که با تلاش نیروهای راهداری سریعاً بازگشایی شد.

وی افزود: الان تنها مسیر روستایی شهرستان دشتی کردلان درویشی بسته است.

مدیرکل بحران استان بوشهر اظهار  کرد: به دلیل آبگرفتگی و سیل خسارت‌هایی به منازل مسکونی و تعدادی از خودروهایی که در منزل و در سطح خیابانها بودند در شهرستان کنگان وارد شد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین